728 x 90

بیانیه کمیته تنظیم‌کننده تظاهرات انقلاب اکتبر عراق

کمیته تنظیم‌کننده تظاهرات انقلاب اکتبر عراق روز ۸آذر درباره استعفا یا برکناری عادل عبدالمهدی بیانیه‌ای صادر کرد. در بخشهایی از این بیانیه آمده است:

انقلابیون اکتبر عراق به برکناری باند عادل عبدالمهدی بسنده نمی‌کنند آنها خواستار انحلال پارلمان و ریاست‌جمهوری و بلوکه کردن قانون اساسی و پایان دادن به دخالت رژیم ایران در عراق هستند. آنها خواستار تشکیل یک دولت نجات ملی توسط مردم عراق و جوانان انقلابی هستند.

تظاهرات‌کنندگان و انقلابیون گول مانورهای شکست‌خورده را نخواهند خورد. آنها خواستار محاکمه عادل عبدالمهدی هستند چرا که به‌عنوان فرمانده نیروهای مسلح همراه با همه کسانی که در جنایات قتل و ارعاب و ربودن دست داشتند، فرمان سرکوب تظاهرات‌کنندگان را صادر کرده است.

انقلابیون اکتبر عراق به خون جوانان انقلابی که جانشان را فدای این میهن به یغما رفته کرده‌اند وفادارند و از مشی و مسیری که برای آن فداکاری کردند منحرف نخواهند شد.

در پایان بیانیه آمده است: خداوند شهدای قهرمان ما را مورد آمرزش خود قرار دهد و به بستگان آنها صبر عطا فرماید. از خداوند متعال شفای مجروحان را می‌خواهیم. انقلابیون از مشی و مسیری که برای آن فداکاری کردند، منحرف نخواهند شد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/559a4710-299b-42bd-8714-a7f4df8a1ae0"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات