728 x 90

بیانیه مشترک ۳۰۰جامعه ایرانی در اروپا و آمریکا و استرالیا و کانادا در حمایت از کشیدن ماشه تحریم‌ها علیه رژیم خون‌ریز آخوندها

بیانیه مشترک ۳۰۰ جامعه ایرانی در حمایت از بازگشت تحریمها
بیانیه مشترک ۳۰۰ جامعه ایرانی در حمایت از بازگشت تحریمها

۱-ما خواستار تحریم کامل تسلیحاتی رژیم و اعمال مجدد ۶ قطعنامه شورای امنیت و تمامی تحریم‌های ملل متحد هستیم

۲-سفارتهای رژیم ایران در اروپا مرکز اقدامات تروریستی است و باید تعطیل شود و کلیه مزدوران رژیم اخراج شوند

۳-راه‌حل نهایی بحران ایران سرنگونی تمامیت رژیم آخوندی به دست مردم و مقاومت ایران است

مردم ایران خواهان انحلال سپاه پاسداران هستند

که رهبر مقاومت به آن فراخوانده است

صدها میلیارد داراییهای سپاه، تماماً متعلق به مردم است

و باید برای بهبود وضعیت اقتصادی

و مقابله با کرونا که مردم را قتل‌عام می‌کند اختصاص یابد

جامعه جهانی باید حق مردم ایران برای مبارزه با فاشیسم دینی

و استقرار دمکراسی و حاکمیت مردم در ایران به‌رسمیت بشناسد

متن بیانیه مشترک ۳۰۰ جامعه ایرانی در اروپا و آمریکا و استرالیا و کانادا

بیانیهٔ ایران

مردم ایران در جریان قیامهای سال۹۶ و هم‌چنین آبان و دی ۹۸ خواسته خود برای سرنگونی تمامیت رژیم را با شعارهای «مرگ بر خامنه‌ای، روحانی»، «اصلاح‌طلب، اصول‌گرا، دیگه تمومه ماجرا» و «مرگ بر ستمگر، چه شاه باشد، چه رهبر» اعلام کردند. پاسداران تنها در قیام آبان ۹۸، بیش از ۱۵۰۰تن از جوانان را به‌شهادت رساندند. این ادامهٔ ۱۲۰هزار اعدام سیاسی توسط رژیم آخوندی است.

مردم ایران هم‌چنین مخالفت خود را با صدور تروریسم و جنگ‌افروزی، با شعارهای «سوریه را رها کن، فکری به‌حال ما کن» و «نه غزه، نه لبنان، جانم فدای ایران» به‌آشکارترین وجه بیان کرده‌اند. این دخالت‌های بخشی از استراتژی رژیم برای بقاست که هر سال میلیاردها دلار برای آن هزینه می‌کند و باعث فقر و بیکاری و تورم هر چه بیشتر در میان مردمی می‌شود که بیش از نیمی از آنها زیر خط ف قر به‌سر می‌برند

برنامه‌های هسته‌یی و موشکی رژیم تماماً، علیه منافع مردم ایران و در خدمت بقای رژیم است. مردم ایران نیازمند شغل، مسکن و حداقل معیشت می‌باشند که طی ۴۲سال دیکتاتوری فاسد و چپاولگر از آنها دریغ شده است.

مردم ایران خواهان انحلال سپاه پاسداران هستند که رهبر مقاومت به‌آن فراخوانده است. صدها میلیارد داراییهای سپاه، تماماً متعلق به‌مردم است و باید در جهت بهبود وضعیت اقتصادی و مقابله با کرونا که مردم را قتل‌عام می‌کند، درآید.

رژیم آخوندی، امروز از هر زمان ضعیف‌تر است. تشدید اقدامات تروریستی علیه مخالفان مانند بمب‌گذاری در گردهمایی مقاومت در ۳۰ژوئن ۲۰۱۸ در فرانسه، مبین وحشت رژیم از سرنگونی به‌دست مردم و مقاومت است. فرماندهٔ این عملیات یک دیپلمات تروریست بود که از همان زمان در زندان به‌سر می‌برد و ۲۷نوامبر در بلژیک محاکمه می‌شود.

  1. ما خواستار تحریم کامل تسلیحاتی رژیم و اعمال مجدد ۶ قطعنامهٔ شورای امنیت و تمامی تحریم‌های ملل متحد هستیم. این‌که تحریم‌ها، مردم را هدف قرار می‌دهد، عوام‌فریبی است، در‌آمدهای نفتی تماماً صرف سرکوب و جنگ‌افروزی می‌شود یا توسط سردمداران رژیم چپاول می‌شود. هر گلوله‌ای که به‌رژیم فروخته شود، علیه مردم ایران و علیه صلح و آرامش در منطقه به‌کار گرفته می‌شود.
  2. سفارتهای رژیم ایران در اروپا مرکز اقدامات تروریستی است. باید تعطیل شود و کلیهٔ مزدوران رژیم اخراج شوند.
  3. راه‌حل نهایی بحران ایران، سرنگونی تمامیت رژیم آخوندی به‌دست مردم و مقاومت ایران است. جامعهٔ جهانی باید حق مردم ایران برای مبارزه با فاشیسم دینی و استقرار دموکراسی و حاکمیت مردم در ایران به‌رسمیت بشناسد.

حمایت از سازمان مجاهدین و کانون‌های شورشی که کمر همت به‌تغییر رژیم بسته‌اند، وظیفهٔ ملی هر کسی است که دل در گروی آزادی ایران دارد. پلتفرم ده ماده‌ای خانم مریم رجوی رئیس‌جمهور برگزیدهٔ شورای ملی مقاومت، برای ایران فردا، که بر یک جمهوری کثرت‌گرا مبتنی بر جدایی دین و دولت، برابری زن و مرد، آزادی بیان و عقیده، برابری و حقوق همهٔ ملیتها و پیروان همهٔ مذاهب و ایران غیراتمی تأکید می‌کند، تضمین دموکراسی در ایران و صلح و دوستی در منطقه و جهان است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4bb33650-5d45-4f73-b92c-cdcd409e614b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات