728 x 90

بیانیه مایک راجرز عضو کنگره آمریکا درباره مذاکرات دولت بایدن بر سر توافق هسته‌یی با رژیم ایران

مایک راجرز عضو جمهوریخواه کنگره آمریکا
مایک راجرز عضو جمهوریخواه کنگره آمریکا

مایک راجرز عضو کنگره آمریکا روز ۲۰تیرماه درباره گزارشهایی که نشان میدهد دولت بایدن هنوز در حال مذاکره با توافق هسته‌یی شکست‌خوردهٔ ایران است، بیانیه‌یی منتشر کرد.

در این بیانیه آمده است:

مایک راجرز نماینده جمهوریخواه کنگره آمریکا و عضو بلندپایه کمیته نیروهای مسلح کنگره، بیانیه‌یی را به‌دنبال گزارشهایی مبنی بر ادامه مذاکرات دولت بایدن با رژیم ایران در تلاشی برای احیای توافق هسته‌یی شکست‌خورده ۲۰۱۵ ایران منتشر کرد.

یک ضرب‌المثل قدیمی می‌گوید: تعریف کردن از جنون چند برابر بیشتر همان کار را انجام می‌دهد، اما نتایج متفاوتی را انتظار می‌کشد. این دقیقاً همان چیزی است که دولت بایدن می‌خواهد با توافق هسته‌یی شکست‌خورده ایران انجام دهد.

از سال‌ها پیش مشخص بود که [رژیم]ایران مفاد (شرایط) توافق اوباما و بایدن را نقض می‌کند و قصد ندارد آن را تغییر دهد. این کاری جنون‌آمیز است که دولت (آمریکا) پس از تلاش (عوامل اطلاعاتی رژیم ایران) برای ربودن یک شهروند آمریکایی در خاک آمریکا، هم‌چنان تلاش می‌کند تا با این رژیم مذاکره کند.

گزارشها مبنی بر این‌که دولت (بایدن) درصدد اعمال تحریم‌های سخت‌تری برای فروش نفت ایران به چین است، وزن بسیار بیشتری خواهد داشت...(سایت کمیته نیروهای مسلح کنگره آمریکا)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2cde2fe4-699e-414d-90e9-0dbbfafd18a3"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات