728 x 90

بیانیه سپاه پاسداران در واکنش به نفرت اجتماعی نسبت به پاسداران و حملات باندهای رقیب

بیانیه سپاه پاسداران
بیانیه سپاه پاسداران

سپاه پاسداران خامنه‌ای در بیانیه‌یی به‌مناسبت «روز پاسدار» به منفوریت داخلی و بین‌المللی و منطقه‌یی خود تلویحاً اذعان کرد و نوشت:‌ سپاه افتخار می‌کند که در زمره اهداف جوخه‌های ترور مجاهدین  و حامیان غربی و منطقه‌یی آنان قرار دارد.‌

بیانیه سپاه پاسداران درباره کارنامه سرکوبگرانه‌اش برای حفظ نظام ولایت فقیه می‌افزاید:‌ مصاف با توطئه‌ها و فتنه‌های ضدامنیتی و آشوب طلبانه در گذشته و سالهای اخیر که از مناطق مرزی شمال غرب و جنوب شرق کشور تا شهرهای بزرگ و کوچک  و نیز تهران گسترده شده بود؛ افتخارات بزرگی را رقم زده است که به اعتراف دوست و دشمن اگر نبود سرنوشت نظام به گونه‌یی دیگر رقم می‌خورد. 

اطلاعیه سپاه پاسداران خامنه‌ای که در خیزشهای سراسری به‌خاطر غارتگری و  عملکرد ضدایرانیش هدف شعارهای قیام آفرینان بود؛ تبهکاریهای ناشی از چنگ انداختن سپاه بر اقتصاد کشور و چپاولهای مالی را به گردن باند رقیب انداخته و با وقاحت نوشته است سپاه در حوزه رفاه و معیشت نیز نقش آفرینی کرده تا خلاءهای ناشی از کم‌کاری برخی از دستگاهها را مرتفع نماید.

سپاه پاسداران  در این بیانیه  به حملات باندهای رقیب واکنش نشان داده است.

پاسداران خامنه‌ای نوشته‌اند:‌ در ماه‌ها و روزهای اخیر در فضای عمومی کشور اقدامات وحدت‌شکن و اختلاف‌برانگیزی توسط برخی اشخاص و رسانه‌ها صورت پذیرفته است که منجر به صدور این بیانیه برای تنویر افکار عمومی شده است.

این بیانیه از «جریان‌سازهای موهوم رسانهای»  شکوه کرده است که سرکردگان سپاه را در «عطش دست‌یابی به قدرت به هر قیمتی» معرفی می‌کنند. بیانیه پاسداران  به  «کنایه‌های و طعنه‌ها » نسبت به سپاه اشاره کرده و هشدار می‌دهد که این  «اقدامات ناپسند و اظهارات وحدت‌شکن و تفرقه‌انگیز برخی عناصر و چهره‌ها» باعث تضعیف پاسداران خواهد شد.

یک روز پیش از انتشار این بیانه آخوند روحانی به بهانه تجلیل از ارتش رژیم گفته بود در هیچ فسادی در جامعه و کشور نامی از سرکردگان ارتش رژیم نیست که به زبان معکوس اشاره به فساد  سپاه و سرکردگان آن بود.

روزنامه حکومتی آرمان هم روز ۳۰فروردین نوشته بود: نظامیگری عریان هم نظام سیاسی را فشل‌تر می‌کند و هم مردم را به آینده ناامیدتر  می‌کند و ضربه‌یی از این بزرگتر به ایران وجود ندارد.

بیانیه پاسداران بعد از اشاره به محکومیتها سپاه در عرصه بین‌المللی  و تحریمهای اعمال شده علیه آن افزوده است:‌ «در داخل نیز شاهد هستیم برخی دانسته یا نادانسته... همنوایی با آنها را در دستور کار قرار داده و دستاویز لازم برای تهاجم سازمان‌یافته رسانه‌های بیگانه و ضدانقلاب و مزدوران داخلی آنان را فراهم می‌سازند.»

در این بیانیه پاسداران خامنه‌ای یک بار دیگر به نقش جنگ افروزانه سپاه قدس  در سوریه تحت عنوان  «دفاع از حرم» اعتراف کرده و مدعی است که به این وسیله جلوی تحقق خط ژئوپلتیکی آمریکا و کشورهای منطقه را گرفته است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ae82e035-94aa-4d6a-a236-884a7e56439e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات