728 x 90

بیانیه سرگشاده کمیته استرالیایی حمایت از دموکراسی در ایران در محکومیت سرکوب خونین در ایران

چهارشنبه ۲۰نوامبر ۲۰۱۹

قیام سراسری مردم ایران
قیام سراسری مردم ایران

وزیر امور خارجه محترم

چند گزارش معتبر از ایران به این نکته اشاره دارد که موج جدیدی از تظاهراتها که به‌دلیل افزایش زیاد در قیمت بنزین در روز جمعه شروع شده، هم‌اکنون به بیش از ۱۳۳شهر و ۳۱استان رسیده است.
مردم شعار می‌دهند: "مرگ بر روحانی"، "مرگ بر خامنه‌ای"، "مرگ بر دیکتاتور"، "تا حقمون نگیریم، عقب نمی‌نشینیم"، "نترسید، نترسید ما همه با هم هستیم".
نیروهای سپاه پاسداران شلیک را شروع کرده. حداقل ۲۰۰نفر از مردم را کشته‌اند، بیش از ۳هزار نفر زخمی شده‌اند و چندین هزار نفر دستگیر شده‌اند. حملات آتشین به غیرنظامیان به‌قتل‌عام در چندین شهر می‌رسد.
اینترنت و کل شبکه‌های تلفن همراه و ثابت بسته شده است که شدیدترین اقدام برای سرکوب ارتباطات در زمان ناآرامی‌های سیاسی است.

ما از شما و دولت شما می‌خواهیم تا امروز با رسانه‌ها تماس گرفته و توئیتر کرده تا قتلهای وحشیانه و زخمی شدن هزاران غیرنظامی ایرانی را به‌شدت محکوم کنید، و از حق مردم ایران در اعتراض به سختیهای اقتصادی شدید که با آنها روبه‌رو هستند، حمایت کنید.

 

ما از فراخوان رئیس‌جمهور منتخب شورای ملی مقاومت ایران، خانم رجوی، به جامعه جهانی و دبیرکل سازمان ملل ‌متحد برای تشکیل جلسه فوری شورای امنیت سازمان ملل برای محکوم کردن کشتار معترضان و تحت فشار قرار دادن رژیم برای متوقف شدن تیراندازیها حمایت کنیم، بسترهای ارتباطی را بازگرداند، و رهبران رژیم را وا دار کنید که به‌خاطر جنایاتی که علیه بشریت مرتکب شده است، در برابر عدالت قرار بگیرند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/07d0c853-4041-4b53-992a-88c2f7f158a6"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات