728 x 90

بیانیه دوستان ایران آزاد در پارلمان اروپا و کمیته ایتالیایی پارلمانترها؛ محکومیت اعدام نوید افکاری

تظاهرات اشرف نشانان و یاران شورشگر در کشورهای جهان علیه اعدام نوید افکاری
تظاهرات اشرف نشانان و یاران شورشگر در کشورهای جهان علیه اعدام نوید افکاری

بیانیه دوستان ایران آزاد در پارلمان اروپا:

اتحادیه اروپا باید موضعی قوی علیه اعدام نوید افکاری بگیرد و سفر جواد ظریف به اروپا را نپذیرد

ما از نماینده عالی اتحادیه اروپا می‌خواهیم اقدامات مؤثر و مشخص علیه رژیم ایران علیه اعدام نوید افکاری انجام دهد.

ما دستگیری جوانان، دانشجویان و شهروندان ایرانی را به جرم شرکت در تظاهرات دموکراتیک به‌شدت محکوم می‌کنیم. حمایت از آرمان آزادی جرم نیست. وزیر خارجه رژیم ایران طی هفته‌های آتی به کشورهای اروپایی سفر خواهد کرد. حضور وی تا زمانی که جلوی اعدامها گرفته شود، مورد استقبال نیست و کشورهای اروپایی نباید او را پذیرا باشند.

کمیته ایتالیایی پارلمانترها برای ایران آزاد: اعدام کشتی‌گیر نوید افکاری یک جنایت است

کمیته ایتالیایی پارلمانترها برای ایران آزاد اعدام نوید افکاری قهرمان ۲۷ساله کشتی ایران را شدیداً محکوم می‌کند.رژیم ایران هر گونه فراخوانی را نادیده گرفته است و گام تراژیک دیگری در مارپیچ سرکوب و وحشت بی‌رحمانه برداشته است . این رژیم تلاش می‌کند جلو جنبش اعتراضی رو به رشد را در سراسر کشور بگیرد. با این حال، منابع مستقیم ما در ایران تأیید می‌کنند که این اعدام باعث افزایش شورش در کشور خواهد شد. ما از دولت ایتالیا می‌خواهیم صریح و قاطعانه این جنایت را محکوم کند و هم‌چنین سفر برنامه‌ریزی شده وزیر خارجه رژیم ظریف به ایتالیا را لغو کند. ما هم‌چنین می‌خواهیم نهادهای اروپایی و نهادهای سازمان ملل متحد، مانند شورا و کمیساریای عالی حقوق‌بشر، قاطعانه و صریح مداخله کنند، تحریم‌های لازم را اعمال نمایند و یک کمیسیون تحقیق بین‌المللی در مورد جنایات رژیم ایران، که طی ۴۰سال با کشتار دهها هزار زندانی سیاسی هر گونه آزادی را خفه کرده است تشکیل شود.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d2be0336-1903-40f3-91b1-553407cc1c6a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات