728 x 90

بیانیه انقلابیون عراق علیه سفر پاسدار قاآنی به بغداد

بیانیه انقلابیون عراق علیه سفر پاسدار قاآنی به بغداد
بیانیه انقلابیون عراق علیه سفر پاسدار قاآنی به بغداد

انقلابیون عراقی سفر سرکرده نیروی تروریستی قدس به عراق را محکوم کردند و نوشتند: وی می‌خواست ادامه کارهای تروریستی در عراق پس از به هلاکت رسیدن قاسم سلیمانی را پیگیری کند.

کمیته برگزارکننده تظاهرات انقلاب اکتبر عراق روز ۱۴ فروردین در یک بیانیه مطبوعاتی اعلام کرد: «سه‌شنبه شب ۱۲ فروردین ۹۹ اسماعیل قاآنی سرکرده سپاه تروریستی قدس همراه با تعداد دیگری از سرکردگان سپاه وارد عراق شد و با شبه‌نظامیان و احزاب وابسته به سپاه قدس تشکیل جلسه داد تا کارهای تروریستی‌شان را در عراق و منطقه از سر بگیرند. این جلسه به‌دنبال شکست آنها بعد از کشته شدن تروریست بین‌المللی قاسم سلیمانی که فرمان حمله و کشتار تظاهرکنندگان در عراق را صادر کرد تشکیل شد.

این جلسه سرفصلی به‌منظور دخالت در امور عراق و به‌منظور تسلط کامل بر روند سیاسی کنونی و کنترل کامل بر اقتصاد عراق به سود رژیم ایران برگزار می‌شود آن هم در زمانی که عراق به‌دلیل اقتصاد فروپاشیده و شیوع ویروس کرونا که رژیم ایران به عراق و منطقه صادر کرده است، در یک سرفصل خطیر به‌سر می‌برد».

 

کمیته برگزار کننده تظاهرات انقلاب اکتبر عراق دیدار اسماعیل قاآنی جنایتکار و همه همراهان او از عراق را محکوم می‌کند و به احزاب حاکم و شبه‌نظامیان نسبت به اجرای دستورات قاآنی مبنی بر تبدیل عراق به صحنه جنگ و درگیری میان آمریکا و رژیم ایران و از جیب عراق و خلق آن هشدار می‌دهد. ما از شورای امنیت سازمان ملل خواستار حمایت از مردم عراق در مقابل اشغالگری رژیم ایران هستیم.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2d0b96dc-774d-4822-9d8d-696883330feb"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات