728 x 90

بی‌کفایتی آخوندها و هجوم مردم به ارمنستان برای تزریق واکسن کرونا

تزریق واکسن کرونا در ارمنستان
تزریق واکسن کرونا در ارمنستان

به گزارش سایت حکومتی اقتصاد نیوز (۱۳تیر) احمدرضا عامری رئیس اتاق بازرگانی رژیم در رابطه با هجوم مردم به ارمنستان برای تزریق واکسن گفت: «می‌توان گفت گستردگی ایرانیانی که برای دریافت واکسن به ارمنستان می‌روند بسیار زیاد است همه پروازهایی که از ایران به ارمنستان رفته و بازگشته تقریباً پر بوده است» (اقتصاد نیوز رژیم یکشنبه ۱۳تیر).


یک منبع در این رابطه گفت: ارتباط زمینی با ارمنستان هنوز راه‌اندازی نشده ولی رفت و آمدها از طریق هوایی انجام می‌شود. دولت ارمنستان نیز برنامه خاصی برای واکسیناسیون ندارد، از آنجا که خودشان سهمیه دارند و استفاده می‌کنند عملاً هر کسی که به این کشور می‌رود و خواستار دریافت واکسن است به او واکسن می‌زنند.
وی افزود: دولت ارمنستان در برابر این واکسن‌ها مبلغی را نیز دریافت نمی‌کند و به‌صورت رایگان به توریستها تزریق می‌کند. علاوه بر این چند پزشک در محل هستند که آزمایشات مربوطه را انجام می‌دهند. بعد از اندازه‌گیری فشار و اکسیژن خون تزریق واکسن انجام می‌شود که همه این مراحل به‌صورت رایگان است.


این در حالیست که مافیای آ‌خوندی واکسنهای تولیدی و وارداتی را برای غارت هر چه بیشتر مردم در چنبره خود گرفته‌اند. نگاهی به شرکت‌های مدعی ساخت این۷ واکسن کافی است تا نقش جنایتکارانه خامنه‌ای و مافیای حکومتی را روشن کند:

واکسن کووبرکت (متعلق به شرکت شفافارمد، از زیرمجموعه‌های ستاد غارتگر اجرایی فرمان خمینی، متعلق به شخص خامنه‌ای)

واکسن فخرا (متعلق به وزارت دفاع و آستان قدس)

واکسن نورا (متعلق به سپاه پاسداران)

واکسن اسپوتنیک ایرانی که در واقع همان واکسن روسی است (متعلق به وزارت دفاع)

واکسن سیناژن (متعلق به آقازاده‌های رژیم که شخص سعید نمکی هم سهامدار شرکت‌های مرتبط با آن است) دو واکسن متعلق به انستیتو پاستور (که همان واکسن کوبایی است) و انستیتو رازی (متعلق به دولت)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f92d0f91-b0ec-453a-aaf8-9c190ddc5e27"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات