728 x 90

بُلی اینساید: مختل شدن دهها شبکه تلویزیونی ماهواره‌ای رژیم ایران

مختل شدن دهها شبکه تلویزیونی ماهواره‌ای رژیم ایران
مختل شدن دهها شبکه تلویزیونی ماهواره‌ای رژیم ایران

بُلی اینساید اعلام کرد، بر اساس گزارشی که از داخل سیستم مانیتورینگ صدا و سیمای رژیم ایران به‌دست آمده است، دهها شبکه تلویزیونی ماهواره‌ای به همراه صدها ایستگاه رادیویی، و ایستگاههای محلی و استانی تلویزیونی در سراسر ایران در تاریخ ۷بهمن به‌شدت مختل شدند.
بُلی اینساید روز چهارشنبه ۱۳بهمن طی گزارشی می‌نویسد، ایستگاههای تلویزیونی ماهواره‌ای مختل شده شامل ۲۵شبکه پخش تلویزیونی ملی از طریق اینتل ست و ۲۰کانال مشابه پخش از طریق درست هستند.
علاوه بر این، صدها ایستگاه رادیویی ملی و ایستگاههای تلویزیونی محلی و استانی نیز در وضعیت هشدار بسیار جدی قرار گرفتند که در آستانه قطع پخش‌شان قرار گرفته‌اند.
بر اساس اطلاعیه صادر شده از طرف سازمان مجاهدین خلق ایران، صفحات کنترلی سیستم مانیتورینگ صدا و سیمای رژیم حاکی از بیش از ۲۰۰۰هشدار بسیار جدی در رابطه با ایستگاههای رادیو تلویزیونی هستند که تبلیغات رژیم را پخش می‌کنند.
آخرین گزارش به‌دنبال اختلال در کانالهای رادیو تلویزیونی دولتی در روز پنجشنبه ۷دیماه است که منجر به پخش کلیپهایی از رهبر مقاومت ایران، مسعود رجوی و خانم مریم رجوی، رئیس‌جمهور منتخب ائتلاف اپوزیسیون ایران، شورای ملی مقاومت ایران (ان سی آر ای) شد.
این اختلال خشم و نگرانی مقامات رژیم و کانالهای رسانه‌ای دولتی را برانگیخت. چهار روز بعد هنوز این شبکه‌ها نتوانسته بودند پخش عادی خود را از سر بگیرند. این دلیل بیشتری است که نشان می‌دهد که چرا در ۷دی، روزنامه جوان وابسته به سپاه پاسداران رژیم ایران به اختلالات اخیر به‌عنوان پیچیده، غیرمترقبه، کاملاً خارق‌العاده و غیرقابل باور اشاره نمود.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4c1f0780-3d5f-44db-b557-1b29d4590823"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات