728 x 90

بولتن نیوز - حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی ... دادن بهانه به‌سازمان مجاهدین برای برخی تحرکات

تظاهرات ضدحکومتی ار اهواز - آرشیو
تظاهرات ضدحکومتی ار اهواز - آرشیو

دادن بهانه به‌سازمان مجاهدین برای برخی تحرکات آنها در خرداد و تیر امسال به‌هیچ‌وجه کمکی به‌شرایط منطقه‌یی نظام نمی‌کند

در پی افزایش سرسام‌آور قیمت نان و کالاهای ضروری مردم طی روزهای اخیر و شدت گرفتن اعتراضات نسبت به آن، سایت حکومتی بولتن‌نیوز از باند غالب با وحشت از سر باز کردن قیام، نوشت: حذف ارز ۴۲۰۰ قبل از توافق به نوعی خنجر از پشت به کشور است. در حذف ارز ۴۲۰۰تومانی که یکی از ۱۸ جراحی عمیق لیست شده دولت برای اصلاحات اقتصادی است باید گفت که این مسأله اصلاً شوخی بردار نیست.

اجرای تصمیمات بدون اقناع مردم عملاً بازی در پازل دشمن است. در حالی که دشمن برنامه ناامن‌سازی محیط پیرامونی کشور علی‌الخصوص نواحی شرقی را درسر می‌پروراند، دادن بهانه به سازمان مجاهدین برای برخی تحرکات آنها در خرداد و تیر امسال به هیچ‌وجه کمکی به شرایط منطقه‌یی کشور نمی‌کند.

 

این منبع حکومتی می‌افزاید: فراموش نکنیم که یکی از دلایل تصمیم ترامپ برای ترور پاسدار سلیمانی، پالس ضعفی بود که از آبان ماه آن سال به واشنگتن ارسال شده بود و آنها فکر می‌کردند با رخدادهای آبان آن سال نظام هم در داخل بسیار شکننده شده و فرصت خوبی برای ضربه نهایی است!

حتی افرادی هستند که می‌گویند حذف ارز ۴۲۰۰ قبل از توافق به نوعی خنجر از پشت به کشور است. طرفداران این دیدگاه به احتمال برخی اعتراضات و درگیریهای داخلی اشاره دارند که البته بدون شک به نفع موضع تیم مذاکره‌کننده اتمی نیست.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/55e8bb99-ff37-49aa-a6aa-6e1503cfaa39"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات