728 x 90

به‌دنبال استقبال گسترده از گردهمایی جهانی ایران آزاد به‌رغم سه حملهٔ سایبری رژیم به‌سایت مجاهد، این سایت در ترند جهانی جستجوی گوگل قرار گرفت

حملات سایبری
حملات سایبری

به‌دنبال برگزاری گردهمایی جهانی ایران آزاد در بیش از ۳۰هزار نقطه و ۱۰۰کشور جهان و پخش مستقیم آن از سایت مجاهدین، بر اساس اعلام شرکت گوگل مراجعات در تاریخ ۲۷ تا ۲۹تیرماه، همزمان با برگزاری گردهمایی و سخنرانی رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت خانم مریم رجوی، از طریق جستجوی گوگل به سایت مجاهد ۱۰برابر افزایش یافته و این سایت در ترند جستجوی شرکت گوگل قرار گرفت.

استقبال از این سخنرانی و گردهمایی جهانی در شرایطی صورت گرفت که همزمان سیستم سایبری رژیم آخوندی سه حمله سنگین همزمان را در روز ۲۷ تیرماه روی سایت مجاهد و سیمای آزادی به اجرا گذاشت که در اخبار سیمای آزادی در همان روز منعکس شد.

علاوه بر حملات مستقیم به سایت مجاهدین، دستگاه سایبری رژیم با یک اقدام از پیش برنامه‌ریزی شده، اقدام به حمله به شرکت خدمات دهنده کرده بود تا از این طریق بتواند آدرسهای سایتهای مجاهد و سیمای آزادی را منحرف کرده و بدین وسیله در پخش مراسم اختلال ایجاد کند. اما تلاش مذبوحانه رژیم با شکست مواجه شد و طبق گزارش شرکت گوگل مراجعات تنها از طریق سرچ گوگل رشد ۱۰برابری را نشان می‌دهد.

این به‌رغم تمام تشبثات و لجن‌پراکنی جبهه نامتحد ارتجاع حاکم بر ایران در ترس و وحشت بی‌پایان از هر گونه پخش بیانیه‌ها و مراسم و موضع‌گیریهای مجاهدین و شورای ملی مقاومت ایران است.

یادآوری می‌کنیم سایت سازمان مجاهدین خلق ایران پنجشنبه‌شب دوم مرداد ۱۳۹۹ در ساعت ۲۰۳۰ به وقت اروپا مجدداً مورد حمله سایبری رژیم قرار گرفت. این حمله به‌سرعت در هم کوبیده و دفع شد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4bbe955b-81c6-40c5-8b26-8cf9fca87beb"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات