728 x 90

به‌جان هم افتادن سران نظام بر سر لغو جلسه سران قوا

دعوای سران نظام
دعوای سران نظام

درگیریها در رأس نظام بحران‌زده آخوندها بر سر لغو جلسه سران قوای رژیم توسط روحانی به‌دلیل بازدید نمایشی پاسدار قالیباف از بیماران کرونایی، هم‌چنان ادامه دارد.

واعظی رئیس دفتر آخوند روحانی در مورد جلسه لغو شده سران قوای رژیم و حمله روحانی توسط اعضای مجلس رژیم گفت لحن برخی از نمایندگان همیشه تند بوده و بد حرف می‌زدند در این مجلس تعداد اینها خیلی زیاد شده است!

وی به باند رقیب در مجلس آخوندی حمله کرد و گفت آنها به سفرهای تبلیغاتی بدون رعایت پروتکلها می‌روند ولی لوایح دولت را تصویب نمی‌کنند!

واعظی رئیس دفتر آخوند روحانی:

«خبرش هم من نمی‌دانم چرا اینجوری شده؟ یک جلسه‌یی حالا به هر دلیلی که آنجا هم مطرح شد و آن هم پروتکلی بودش که ابلاغ شده به ما هم، اعلام کردند، این نمی‌دانم یک دفعه این‌قدر از طرف خود مجلس هم اول خبر دادند و به‌نظر من اصلاً این اتفاقات عجیبی دارد می‌افتد! لحن برخی از نمایندگان البته همیشه بوده که در هر مجلسی دو تا سه تا پنج تا نماینده یک مقدار تند بودند، بد حرف می زدند از الفاظ و مفاهیمی استفاده می‌کردند که در شأن نمایندگی نبود، در این مجلس تعداد اینها خیلی زیاد شده، خب این خوب نیست، این باعث تفرقه می‌شود، باعث اختلاف می‌شود، باعث ناامیدی مردم می‌شود.

یا این‌که الآن هنوز خیلی مانده به انتخابات، یکسری برخی سفرهای به اسم این‌که می‌خواهند به مشکلات مردم برسند، سفر می‌کنند و شروع می‌کنند حرفهای تبلیغاتی زدن و حرفهای انتظارات مردم را بالا بردن. ضمن این‌که خودشان هم می‌دانند که محدودیت‌هایی در کشور هستش، هی هم می‌گویند ما این کار را می‌کنیم، این کار را باید بکنیم در همین مدت توی مجلس تمام وعده‌هایی که کرده بودند این همه لایحه دولت فرستاده، لایحه مانده، هی دارند طرح‌های مختلف می‌دهند به‌نظر می‌رسد که برای حل مشکل مردم یک مقدار شعار و تبلیغات و این‌که کی آینده می‌خواهد رئیس‌جمهور بشود، اینها را باید بگذارند کنار، به مشکلات مردم رسیدگی بکنند با شعار دادن و انتظارات را بالا بردن که نمی‌شود کار کرد. به‌نظر من از این جلسات در کشور زیاد هست یک خرده جابه‌جا می‌شود هیچ‌کس هم متوجه نمی‌شود و لذا به‌نظر من این کار کار درستی نبود».

سایت مجلس رژیم دو روز پس از بازدید نمایشی قالیباف از یک بیمارستان در تهران، فیلم مسخره این صحنه‌سازی در تعریف کردن از پاسدار قالیباف را بار دیگر در صفحه اول خود قرار داد.

در همین حال حمله اعضای مجلس رژیم به روحانی به‌خاطر لغو این جلسه هم‌چنان ادامه دارد.

احمد راستینه گفت: «لغو نشست سران قوا توسط رئیس‌جمهور در شرایط سخت اقتصادی زیبنده نیست».

نظام الدین موسوی نیز گفت: «دولت از نظارت میدانی و حضور رئیس و نمایندگان مجلس در بین مردم ناراحت هستند».

رحیم زارع عدم حضور رئیس‌جمهور رژیم در تجمعات عمومی را «آفت» توصیف کرد و گفت: «روحانی در شرایط کرونایی باید در میان مردم حاضر شود».

علی علیزاده عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت مجلس ارتجاع با طعنه به آخوند روحانی توصیه کرد که از پاسدار قالیباف یاد گرفته و در میان مردم حضور پیدا کند.

از سوی دیگر، علیرضا معزی معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر روحانی نوشت: «حضور در بخش بیماران بدحال و به‌همراه‌بردن خبرنگار و دوربین نه ایستادن در کنار مردم که بی‌اهمیت ‌کردن سلامت مردم است».

روزنامه آفتاب یزد از باند روحانی نوشت: «قالیباف به‌دنبال خودنمایی است! اما از طرف دیگر حسن روحانی نیز در تفریط به سر می‌برد و در ماه‌های گذشته کسی به دو متری او هم نزدیک نشده است و همان جلساتی را هم که شرکت می‌کند با فاصله بیش از چهار متر قرار دارد! نکته جالب این است که رفتار هر دو رئیس بی‌فایده است»!.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/64db76b2-0fba-4984-af37-7578192348aa"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات