728 x 90

بمب‌گذار خامنه‌ای در زندان ماندگار شد!

اسدالله اسدی
اسدالله اسدی

در شرایطی که قیام مردم ایران برای سرنگونی رژیم ضدبشری به پیش می‌تازد و توجه جهانیان را به خود جلب نموده است و در ادامه تلاشهای قاطعانهٔ  مقاومت ایران، «دادگاه قانون اساسی بلژیک» حکم خود را درباره درخواست خانم رجوی و شاکیان شورا و شاکیان بین‌المللی صادر کرد. طبق این حکم، مقرر شد تا زمان رسیدگی محتوایی، انتقال اسدالله اسدی دیپلومات تروریست بمب‌گذار به ایران معلق گردد. در نتیجه به یمن مقاومتی هوشیار و مترصد و به برکت پاکبازی و جان‌نثاری اعضا و هواداران این مقاومت، موقتاً از زد و بندهای پشت‌پرده جلوگیری شد و خامنه‌ای یک روند دیگر را به مردم و مقاومت ایران واگذار کرد. او فکر می‌کرد هنوز باز گذاشتن شیر نفت و تاراج ثروت و منابع ملت ایران کارساز است و دوباره می‌تواند با واگذاری چند چاه نفت و چند معامله یک‌طرفه‌ٔ سودآور، تروریست بمب‌گذار خود را از چنگ دادگاه فراری دهد و با اندکی روحیه دادن به نیروهای وامانده‌اش مانع از ریزش روزانه آنها شود ولی همه اینها افاقه نکرد و این تیر نیز به سنگ خورد و بمبگذارش باید هنوز پشت میله‌ها بماند!

هر کسی که کوچکترین دستی در حقوق و قضای بین‌الملل داشته باشد و هم‌چنین با دنیای مماشات و دالانهای تاریک پشت‌پرده سیاست ننگین مماشات کمترین آشنایی داشته باشد خوب می‌داند که تمام این پیروزی‌ها حاصل یک کار گسترده و شبانه‌روزی و مینیاتوری اعضا و هواداران این مقاومت است. آنها در مقابل دنیای زد و بند و نفت و دلار باید با فدای ذره ذره عمر خویش و بذل همه‌چیز مقابله کنند.

به همین دلیل بود که خانم رجوی هم به تلاشهای طاقت‌فرسا و هزینه پرداخت‌شده برای صدور این نوع احکام اشاره نمود و «این تودهنی عدالت به خامنه‌ای را حاصل تلاشها و تظاهرات هموطنان و یاران شورشگر از تیرماه تاکنون» دانست.

دست تقدیر را بنگرید که در همان حال که خلیفه ضحاک ارتجاع در منتهای ذلت و دنائت درصدد بود تا با اعدام جنایتکارانه محسن شکاری به‌زعم خودش در هماوردی با مردم ایران گامی به پیش نهد، این‌چنین با تودهنی بزرگی از یک دادگاه اروپایی مواجه می‌شود و هم‌زمان موجی از محکومیت به‌خاطر اعدام جوان شجاع قیام‌آفرین نیز مزید بر علت و ذلت می‌شود.

مهمترین پیامهای این پیروزی را شاید بتوان در محورهای زیر خلاصه کرد:

  • پروژه مماشات با رژیم و چشم بستن به روی تروریسم بین‌المللی رژیم به‌شدت ضربه خورده و در حال فرو ریختن است به‌خصوص که با قطره قطره خون هر شهید مثل «محسن»، معامله و داد و ستد با این رژیم، وجه پلیدتری به خود می‌گیرد و سیاستمداران حاکم را به تجدیدنظر جدی در مناسبات خود با رژیم وا می‌دارد.
  • مشخص شد روزگار انجام بی‌سر و صدای تروریسم دولتی در کشورهای اروپایی و غربی و باج‌گیری بی‌هزینه تمام شده است. همان‌طور که در داخل ایران ترس از اردوی مردم به جبهه ارتجاع منتقل شده است در خارج کشور هم فلش لیست‌گذاری و محدود کردن مقاومت ایران به سوی خود رژیم چرخیده است.
  • این حکم نشان داد مقاومت ایران اجازه نخواهد داد منافع ملی و مصالح عالی ایران و ایرانی، دستخوش زد و بند و چوب حراج زدن به آب و خاک ایران‌زمین شود و در سر هر بزنگاه و دادگاه در کمین رژیم است.
  • بار دیگر ثابت شد به میزانی که هوشیار باشیم و قیمت بدهیم می‌توانیم علاوه بر همراه کردن وجدانهای آگاه و بیدار جهانی، از ظرفیتهای موجود در دادگاهها و قضاییه‌هایی که یک قطره عدالت و آزادی در آنها باشد استفاده کنیم.

 

با تبریک به همه مردم ایران و قدردانی از تلاشگران و سخت‌کوشان جبهه مقاومت، هم‌زمان و هم‌زبان با قیام‌آفرینان و شورشگران افتخار آفرین ایران، خطاب به فرمانده درمانده و فرومایه ارتجاع هشدار می‌دهیم: این هنوز از نتایج سحر است، باش تا حساب مردم ایران با شما در دادگاههای خلق و کف خیابانهای شهرهای ایران! تسویه شود.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/79e1a0b0-e6cc-470d-91e3-bc7750736a21"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات