728 x 90

قیام تشنگان - شماره ۹

بستن جاده‌های مو اصلاتی در خوزستان برای سد کردن مسیر نیروهای سرکوب

شورای ملی مقاومت ایران
شورای ملی مقاومت ایران

شورای ملی مقاومت ایران -سربرگ

بستن جاده‌های مو اصلاتی در خوزستان برای سد کردن مسیر نیروهای سرکوب

بستن جاده‌های مواصلاتی بهبهان - گچساران، بهبهان – امیرهاتف، بهبهان-بندردیلم، اهواز-مسجد سلیمان و چند شهر دیگر

جوانان شورشگر در شهرهای مختلف استان خوزستان و شهرهای اطراف برای مسدود کردن مسیر امدادرسانی سپاه و نیروی انتظامی شب گذشته جاده‌های مو اصلاتی را مسدود نمودند. در بهبهان شب گذشته جوانان شورشگرجاده بهبهان- گچساران را با آتش زدن لاستیک مسدود کردند. جاده بهبهان به سمت امیرهاتف نیز با آتش زدن لاستیک و ایجاد راه‌بند در حمایت از خیزش مردم خوزستان بسته شد.

در کلیپهایی که از محل مسدود کردن جاده‌ها پخش شده است، شورشگران می‌گویند در پاسخ به فراخوان آقای رجوی رهبر مقاومت ایران به حمایت از قیام تشنه کامان خوزستان برخاسته ایم.

در شوش دانیال، جوانان شورشی جاده اصلی این شهر را با آتش زدن لاستیک مسدود کردند. جوانان شورشی در بوشهر، در شهرک فضیلت نیز در حمایت از خیزش خوزستان علیه بی‌آبی اقدام به بستن جاده مو اصلاتی این شهر نمودند. شب گذشته جاده بخش آلونی به لردگان نیز توسط جوانان شورشی مسدود شد. هم‌چنین در ازنای لرستان نیز جوانان شورشی به حمایت از خیزش تشنگان با آتش زدن لاستیک جاده مو اصلاتی را بستند. جاده‌های اهواز –مسجد سلیمان و بهبهان –بندر دیلم نیز در حمایت از خیزش مردم خوزستان توسط جوانان شورشی مسدود شد.

صبح پنجشنبه نیز در چهارراه کوشن گناوه در پی اعتراض به بی‌آبی و حمایت از مردم خوزستان با آتش زدن لاستیک آتش اقدام به مسدود کردن جاده نمودند.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۳۱تیر ۱۴۰۰ (۲۲ ژوئیه ۲۰۲۱)

-بستن جاده‌های مو اصلاتی در خوزستان برای سد کردن مسیر نیروهای سرکوب - 0

-بستن جاده‌های مو اصلاتی در خوزستان برای سد کردن مسیر نیروهای سرکوب - 1

-بستن جاده‌های مو اصلاتی در خوزستان برای سد کردن مسیر نیروهای سرکوب - 2

-بستن جاده‌های مو اصلاتی در خوزستان برای سد کردن مسیر نیروهای سرکوب - 3

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/80db8f4f-8ab6-4e22-8438-79fac0352bab"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات