728 x 90

بن‌بست مرگبار رژیم ایران بر سر تصویب لایحه ضدتأمین مالی تروریسم سی اف تی

ضدتأمین مالی تروریسم سی اف تی
ضدتأمین مالی تروریسم سی اف تی

در حالیکه رژیم آخوندی زیر ضرب تحریمهای تروریستی اتحادیه اروپا قرار گرفته و با احتمال تحریمهای موشکی اروپا نیز مواجه است، تن‌دادن به کنوانسیونهای اف.ای.تی.اف و نیاز رژیم به کرنش در برابر اروپا، ولی‌فقیه ارتجاع و سران حاکمیت آخوندی را با بن‌بست مرگباری بر سر تصویب لایحه ضدتأمین مالی تروریسم(سی اف تی) روبه‌رو کرده است.

 

خامنه‌ای - ۱۲مهر ۹۷در استادیوم ۱۰۰هزار نفری در جمع سرکردگان سپاه:

«من صریحاً اعلام می‌کنم کسانی که در داخل کشور این فکر را که مطلوب و محبوب دشمنان است ترویج می‌کنند اینها خیانت می‌کنند، این خیانت به کشور است.

این که بر طبق میل دشمن ما ترویج کنیم که راهی جز پناه دشمن نداریم،‌این بزرگترین خیانت در حق ملت است، البته این اتفاق نمی‌افتد.

من به حول قوه الهی و با همراهی شما تا جان و توان دارم نخوام گذاشت این اتفاق بیفته در کشور».

 

همچنین در بحبوحه بحران حاد حکومت آخوندی بر سر تن‌دادن به کنوانسیونهای مربوط به اف.ای.تی.اف و به‌دنبال ارجاع لایحه سی اف تی به مجمع تشخیص مصلحت، کریمی قدوسی مهره ولی‌فقیه ارتجاع در مجلس رژیم با یادآوری این حرفهای خامنه‌ای تلاش کرد، ترس و ریزش و ‌آشفتگی در میان خلص‌ترین نیروهای بسیجی ولایت را تسکین دهد. کریمی قدوسی، همزمان از نامه دولت روحانی به خامنه‌ای برای تصویب سی اف تی، پرده برداشت و گفت: «این اقدامات (روحانی) برای بازگشت آمریکا به داخل کشور صورت می‌گیرد و هدف طراحی تمام این کارها برای همین موضوع است، اما آنچه که از مواضع آشکار، (خامنه‌ای) در استادیوم صد هزار نفری مبنی براین‌که عده‌یی در حال انجام بزرگترین خیانتها هستند در می‌یابیم که هرگز چنین اتفاقی نخواهد افتاد».

وی سپس با نگرانی اضافه می‌کند: « اما در عین‌حال باید هوشیار باشیم».

 

کریمی قدوسی در مورد نامه‌نگاری دولتیها به خامنه‌ای می‌افزاید: «شبیه این کار را ۸۰نفر از نمایندگان فعلی مجلس انجام دادند این افراد طی نامه‌یی این‌گونه منعکس کردند که دولت فعلی توان اجرای امور کشور را ندارد و بهتر است که یک کابینه امنیتی تشکیل شود و امور مهم کشور که امنیتی شده از جمله مباحث اقتصادی توسط رهبری مدیریت شود».

 

کریمی قدوسی در ادامه فاش کرده است که «اخیراً روحانی لیستی از اقلام صنعتی که از آمریکا وارد کشور می‌شود فهرست و (برای خامنه‌ای) ارسال کرده است. توجیه رئیس‌جمهور این است که به این دلیل که می‌خواهیم این اقلام را از آمریکا وارد کشور کنیم اجازه دهید با آمریکایی‌ها مذاکره کنیم».

 

علیرضا رحیمی عضو هیأت‌رئیسه مجلس ارتجاع نیز ضمن تأیید خبر نامه هیأت وزیران به خامنه‌ای می‌نویسد: « تعدادی از وزیران طی نامه‌یی از مقام رهبری درخواست کرده‌اند، برای تسریع در بررسی cft و پالرمو توسط مجمع تشخیص مصلحت، ایشان تأکید مستقیم فرمایند. عضو افراطی جبهه پایداری در کمیسیون امنیت ملی در تحریفی آشکار، این نامه مشفقانه را تعبیر به تهدید به استعفای جمعی از کابینه کرده است».

 

همزمان خبرگزاری سپاه پاسداران از نامه ۲۰۰تشکل دلواپسان نظام تحت عنوان تشکل دانشجویی خبر داد و نوشت: «۲۰۰تشکل دانشجویی کشور در نامه‌یی خطاب به شورای نگهبان نوشتند: شروط پنج گانه تعیین شده در تصویب لایحه پالرمو درست مانند لایحه اقدامات متناسب و متقابل دولت در برجام راهگشا نیست و از تبعاًت پیوستن به این کنوانسیون نمی‌کاهد». دلواپسان نظام در پایان نامه خود برای شورای نگهبان خط‌ و نشان کشیده‌اندکه: «در بررسی این لایحه اشتباه تاریخی برجام تکرار نشود. چرا که در آینده شما باید نسبت به تمامی تصمیمات و اقدامات خود پاسخگو باشید».

 

حشمت الله فلاحت‌پیشه رئیس کمیسیون امنیت مجلس ارتجاع هم که پیش از این به مجمع تشخیص مصلحت هشدار داده بود در بررسی این لوایح حق قانونگذاری ندارد و فقط باید آنها را رد یا قبول کنند بار دیگر به صحنه آمد و گفت:

کنوانسیون را هم می‌پذیریم منتهی بایستی حق شرطهای قوی، من شخصاً معتقدم با حق شرط های یی که گذاشتیم عملاً مشکلی برای جمهوری اسلامی ایران پیش نخواهد آمد».

در همین حال کیهان خامنه‌ای روز اول بهمن مأیوسانه در مورد نتایح رد یا قبول لوایح نوشته است: « تحریم یک واقعیت در فضای سیاسی و اقتصادی کشور است. تجربه برجام و عدم رفع تحریم‌ها نشان داد که تا سال‌های طولانی، نظام ما با تحریم دست و پنجه نرم خواهد کرد. بنابراین هر تصمیمی در کشور باید با توجه به این گرفته شود که «نظام تحریم است».

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ee02102a-f21b-4b04-b6fa-5e909767cd2b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات