728 x 90

چه بسا روزی طاقت مردم طاق می‌شود آن زمان دیگر دیر است - روزنامه حکومتی جهان صنعت

قیام آبان ۹۸ - عکس از آرشیو
قیام آبان ۹۸ - عکس از آرشیو

«حال جامعه ایرانی خوب نیست» عنوان مطلب روزنامه حکومتی جهان صنعت است که به‌نقل از معیدفر کارشناس حکومتی، ضمن اشاره به وعده‌درمانیهای نظام برای واکسیناسیون مردم در مقابل کرونا، و اذعان به لاپوشانی تلفات کرونا از آغاز تا امروز به نظام هشدار داده: «چنان‌چه این روند ادامه یابد من به‌عنوان یک جامعه‌شناس آینده مبهمی برای جامعه ایران مشاهده می‌کنم چرا که در پاندمی کرونا و سایر امور مردم بیشتر از همیشه به‌حال خود رها شده‌اند».

این کارشناس حکومتی در ادامه با اشاره به فضای انفجاری جامعه بعد از قیامهای ۹۶ و ۹۸ نوشته است: «تمام این موارد باعث تراکمی از بحرانها در ایران شده است. به عقیده من باید از این تراکم‌ها ترسید، چه بسا روزی طاقت مردم طاق می‌شود. آن زمان دیگر خیلی اقدامات هم فایده‌ای نخواهد داشت».

روزنامهٔ دنیای اقتصادی هم با تیتر «ویروس بی‌اعتمادی» ضمن اشاره به سیاست‌های یک بام و دو هوای رژیم برای واکسیناسیون مردم نوشته است: «اکنون بی‌اعتمادی در رابطه دولت و ملت به حوزه دیگری تسری یافته است و آن هم برنامه واکسیناسیون در ماه‌ها یا سال‌های آتی است».

این روزنامه افزوده است: «اگر چه کشور در سال۱۴۰۰ با مشکلات بسیاری روبه‌رو خواهد بود، اما بدون تردید پازل واکسیناسیون کرونا در صدر آنها قرار خواهد گرفت».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3df2c7b5-662c-46fa-b790-ecc011121270"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات