728 x 90

برگزاری چهلمین روز قیام یکی از شهیدان انقلاب عراق در نجف

چهلمین روز شهادت شهید قیام مهند القیسی
چهلمین روز شهادت شهید قیام مهند القیسی

قیام‌کنندگان عراقی با برگزاری مراسمی در نجف، چهلمین روز شهادت شهید قیام مهند القیسی را گرامی داشتند و با او سایر شهدای انقلاب اکتبر عهد بستند که راه آنها را تا سرنگونی رژیم فاسد فرقه‌گرای حاکم و دست‌نشاندگان ولایت فقیه در عراق ادامه دهند.

 

تلویزیون رافدین ۲۹اسفند - مادر شهید مهند القیسی: خواسته ما خانواده شهدا خواسته همه جوانان است کرامت و آزادی و تغییر این رژیم فاسد است خواسته ما منحل کردن شبه‌نظامیان است خواسته ما منحل کردن این حکومت فاسد است.

انحلال شبه‌نظامیان و تغییر این رژیم به‌طور کامل، از بالا تا پایین همان‌طور که مهند گفت انحلال پارلمان، تغییر رؤسای سه قوه، این رأی آزادگان است که انتخاب می‌کند این جوانان هستند که انتخاب می‌کنند چه کسی بر آنها حکومت کند ما نمی‌خواهیم یک شخص فاسد ملت را رهبری کند این انقلاب انقلاب جوانان است.

شما جوانان، شما هستید که انقلاب کرده‌اید و این انقلاب، انقلاب حسینی واقعی است امتداد انقلاب امام حسین است هرکس که امام حسین را دوست دارد قیام کند هرکس که امام حسین را دوست دارد و می‌خواهد این انقلاب ادامه پیدا کند. همین الآن قیام کند چرا که این انقلاب شما جوانان است شما آزادگان هستید و هرکس پشت شما حرکت کند آزاده است و بگذار ببینند که زنان مانند مردان در صحنه هستند ما مهند را تقدیم کردیم و این‌همه جوان داده‌ایم و با صدای بلند فریاد می‌زنیم ما آزادی می‌خواهیم ما کرامت می خواهیم و دیگر بس است مزدوران دیگر در میهن ما جایی ندارند.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/156ee323-9218-4399-ab59-12d026f11a64"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات