728 x 90

برملا شدن نقش اعضای کابینه رئیسی جلاد ۶۷ در سرکوب و فساد و تقلبهای حکومتی

آخوند رئیسی جلاد ۶۷
آخوند رئیسی جلاد ۶۷

در کشمکشهای درونی رژیم بر سر اعضای کابینه جلاد ۶۷ گوشه‌های از نقش آنان در سرکوب و فساد و تقلبهای حکومتی برملا می‌شود.

خبرگزاری حکومتی انتخاب ۲۲مرداد۱۴۰۰ نوشت:

دیگر وزیر پیشنهادی در حوزه اقتصاد علی‌اکبر محرابیان برای وزارت نیروست. او... . محرابیان که خود را مخترع اتاق امن زلزله معرفی کرده بود، اما در سال۸۸ به‌دنبال شکایت فردی که می‌گفت این اختراع توسط او انجام و به شهرداری تهران در زمان احمدی‌نژاد ارائه شده، دادگاه عمومی تهران محرابیان را به تقلب در ثبت این اختراع محکوم کرد.

دیگر وزیر مورد بررسی بهرام عین‌اللهی وزیر پیشنهادی بهداشت است.

او از جمله پزشکانی است که پای نامه‌یی را امضا کردند که در آن نوشته شده بود واردات واکسنهای آمریکایی و انگلیسی باید ممنوع شود.

نفر دیگر در لیست وزرای پیشنهاد عیسی زارع‌پور برای وزارت ارتباطات است.

زارع‌پور در قوه قضاییه همراه رئیسی، رئیس آمار و فناوری اطلاعات این قوه بود. اما برجسته‌ترین فعالیت زارع‌پور را باید در اطلاعات دولت احمدی‌نژاد جستجو کرد. او در آن دولت رئیس مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت ارشاد بود. در زمان او بود که بحث لزوم مجوز گرفتن وبلاگها مطرح شد و خود زارع‌پور به دفاع از آن پرداخت. هم‌چنین در زمان مدیریت او بود که در نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال نماد یوتیوپ، گوگل و فیس‌بوک به‌عنوان شیطان ساخته شد تا به آنها سنگ زده شود.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/997a1444-5942-4c86-9364-f3b588bcd7e8"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات