728 x 90

بررسی انفجار مرکز اتمی نطنز در کمیسیون امنیت مجلس ارتجاع

انفجار در مرکز اتمی رژیم در نطنز
انفجار در مرکز اتمی رژیم در نطنز

به‌دنبال انفجار در مرکز اتمی رژیم در نطنز کمیسیون امنیت مجلس ارتجاع جلسه‌یی با شرکت وزیر اطلاعات و سرکردگان نظامی رژیم برگزار کرد.

خبرگزاری نیروی تروریستی قدس (تسنیم) روز ۱۷تیر نوشت: ابوالفضل عمویی سخنگوی کمیسیون امنیت مجلس با اشاره به جزئیاتی از جلسه عصر سه‌شنبه، ۱۷تیر۹۹ این کمیسیون، گفت: در این جلسه و در ادامه جلسات برای بررسی حادثه نطنز، علوی وزیر اطلاعات و معاونین مربوطه، مقامات ارشد فرماندهی پدافند هوایی ارتش و مقامات ارشد نیروی انتظامی حضور یافتند.

سخنگوی کمیسیون امنیت مجلس رژیم با تکرار کلیات هراس‌آلود و مبهمی در این باره افزود: طبق گزارشی که میهمانان جلسه کمیسیون امنیت مجلس درباره حادثه نطنز ارائه کردند، مشخص شد که تاکنون نتایج قابل توجهی در این باره حاصل شده و بررسی دقیق‌تر ابعاد مخلتف موضوع انفجار نطنز، ادامه دارد.

روز ۱۳تیر شورای عالی امنیت نظام آخوندی در یک واکنش هراس‌آلود اعلام کرده بود: علت اصلی حادثه تقریباً روشن شده اما به‌لحاظ امنیتی نمی‌توانیم اعلام کنیم تا در زمان خودش تصمیم‌گیری شود.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/964b86a4-cbba-42fc-8baf-766f808f1bce"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات