728 x 90

بررسی اطلاعات رژیم ایران و اعزام ناو به منطقه خلیج‌فارس در جلسه استماع کنگره

پاتریک شاناهان و جوزف دانفورد در استماع کنگره آمریکا
پاتریک شاناهان و جوزف دانفورد در استماع کنگره آمریکا

پاتریک شاناهان وزیر دفاع موقت آمریکا روز چهارشنبه ۱۸اردیبهشت۹۸ در جلسه استماع کنگره گفت اطلاعات موثق که رژیم ایران یا نیروهای مزدورش در حال برنامه‌ریزی علیه منافع آمریکا در خاورمیانه هستند روز جمعه بعد ازظهر به‌دست مقامهای بلندپایه آمریکا رسیده بود.

 

ژنرال جوزف دانفورد رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا نیز در استماع کنگره گفت: «اعزام و استقرار ناو هواپیمابر آبراهام لینکلن و کشتی‌های جنگی همراهش و یک نیروی بمب‌افکن با قصد دادن هشدار به رژبم ایران انجام شد، برای این‌که هیچ ابهامی در مورد آمادگی ما برای واکنش به هر گونه تهدیدی علیه نیروهای ما یا شرکای ما در منطقه باقی نگذارد».

ای بی‌سی نیوز با پخش این خبر افزود:‌ این اولین اظهارات علنی از جانب دو مقام بلند‌پایه پنتاگون درباره این‌که چگونه اطلاعات در مورد رژیم ایران منجر به اعزام ناو هواپیمابر شد، می‌باشد.

 

ای بی‌سی نیوز مطلع شده است که اطلاعات شامل این بوده است که علائمی وجود دارد که رژیم ایران یا نیروهای مزدورش در حال برنامه‌ریزی برای اقدام به حملاتی علیه نیروهای آمریکایی در عراق، سوریه و در دریا هستند...

بنا‌ به‌گفته یک مقام آمریکایی اطلاعاتی نیز وجود داشته که رژیم ایران احتمالاً در حال نقل و انتقال موشک‌هایی با کشتی در خلیج‌فارس است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/645ee8d7-6fa6-4e1d-8da5-e931b83f38d8"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات