728 x 90

برایت بارت: نمایشگاهی خیره‌ کننده از قتل‌عام ۶۷ مقابل کنگره آمریکا

نمایشگاه قتل عام ۶۷ مقابل کنگره آمریکا
نمایشگاه قتل عام ۶۷ مقابل کنگره آمریکا

برایت بارت ۱۶شهریور۹۹ در گزارشی از نمایشگاه قتل‌عام ۶۷ در زمین چمن جلوی کنگره آمریکا نوشت: «در دریایی از عکسهای هزاران نفر از جمله نوجوانانی که توسط رژیم ایران کشته شده‌اند ایرانیان مقیم آمریکا زمین چمن جلوی کنگره آمریکا را تبدیل به نمایشگاهی خیره‌کننده کرده‌اند. آنها در میان ۱۲۰هزار نفری بودند که رژیم ایران از زمان روی کار آمدنش در ۱۹۷۹ قتل‌عام کرده است.

برگزار کنندگان انگیزه‌شان را از سازمان مجاهدین خلق ایران و شورای ملی مقاومت ایران برجسته‌ترین سازمان مخالفان در ایران می‌گیرند که مرکز آنها در آلبانی است و در سراسر دنیا از جمله آمریکا حضور دارند.

نمایندگان کنگره از هر دو حزب پیام‌هایی به این مراسم دادند. دبی لسکو جمهوریخواه گفت: من جزو ارائه دهندگان یک قطعنامه محکومیت رژیم ایران هستم و به یک ایران غیراتمی فراخوان می‌دهم. از کار شما تقدیر می‌کنم و در مأموریت‌تان با شما هستم.

انجی کریگ دموکرات گفت: من به هزاران تن دیگر می‌پیوندم که صدایشان را به‌منظور عدالت برای قربانیان بلند کردند.

رامش سپهرراد گفت: ما برای اندوه در اینجا گرد نیامده‌ایم. ما اینجا هستیم تا از نهایت از خود گذشتگی مردم‌مان روحیه بگیریم. مسیر رسیدن به یک ایران آزاد طولانی بوده ولی پایانی محتوم خواهد داشت و ما در این راه هستیم».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a262308e-5835-45dc-a20b-dfb9b2e87097"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات