728 x 90

برایان هوک: رژیم ایران‌ به‌صورت مخفیانه طرح حملات تروریستی را در قلب اروپا می‌ریزد

برایان هوک همآهنگ‌کننده اقدام علیه رژیم آخوندی در وزارت‌خارجه آمریکا
برایان هوک همآهنگ‌کننده اقدام علیه رژیم آخوندی در وزارت‌خارجه آمریکا

برایان هوک همآهنگ‌کننده اقدام علیه رژیم آخوندی در وزارت‌خارجه آمریکا هشدار داد: رژیم ایران‌ به‌صورت مخفیانه طرح حملات تروریستی را در قلب اروپا می‌ریزد. وی به طرح رژیم علیه همایش بزرگ مقاومت ایران در پاریس اشاره کرد.

بخشهایی از سخنان وی در بنیاد دفاع از دموکراسی‌ها در واشنگتن در زیر می‌آید:

 

بنیاد دفاع از دموکراسیها در واشنگتن ۶شهریور۹۷

برایان هوک:‌ در داخل ایران، کنترل شدید اعمال می‌شود و تفکر رژیم حاکم تقریباً تمامی جنبه‌های رفتار اجتماعی را در بر می‌گیرد. من به حجاب اجباری اشاره کردم. سرکوب آزادی‌های مذهبی نیز بخشی از خصوصیت این رژیم است و دولت ترامپ مکرراًً توجهات را بدان جلب کرده است.

ما از رنجی که اقلیت‌های مذهبی در ایران تحمل می‌کنند آگاه هستیم و برای آنها صدای خود را بلند خواهیم کرد.... به‌لحاظ اقتصادی، سوء مدیریت اقتصادی رژیم کشور را در سراشیب سقوط قرار داده است. ارزش ریال طی سال گذشته به‌شدت پایین آمده، یک‌سوم جوانان ایرانی بیکار هستند، حالا یک‌سوم ایرانیان در فقر زندگی می‌کنند، حقوق پرداخت نشده به اعتصابات فراوان منجر شده است، کمبود سوخت و آب فراگیر است. و به‌جای بکارگیری ثروت تولید شده بواسطه برجام برای بهبود وضعیت مادی مردم، رژیم این ثروت را برای خودش برداشته است. آنها این پول را برای جیب دیکتاتورها، تروریستها و شبه‌‌نظامیان استفاده می‌کنند...

 

رژیم ایران شبه مافیای باجگیری و فساد است

وضعیت بی‌جنب و جوش اقتصادی در کشور به میزان زیادی به‌خاطر نخبگان این رژیم است که شبیه مافیا در باجگیری و فساد است. ایرانیان به حق خشم‌شان فوران کرده است. دارایی صادق لاریجانی، رئیس قوه قضاییه ایران که ما در ماه ژانویه به‌خاطر نقض حقوق‌بشر تحریمش کردیم، لااقل ۳۰۰میلیون دلار ارزش دارد که بواسطه اختلاس پول عمومی و ریختن آن به حساب بانکی خودش است. سالیان، آخوندها خودشان را در لباس مذهب پیچیده‌اند در حالیکه مردم را که بی‌خبر بوده‌اند چاپیده‌اند. بدین خاطر است که تظاهر کنندگان در ایران در رابطه با رژیم شعار می‌دهند، شما ما را به اسم دین غارت کرده‌اید.

 

داراییهای خامنه‌ای

خامنه‌ای یک صندوق سرمایه‌گذاری به ارزش ۹۵میلیارد دلار دارد. او تلاش دارد آن را مخفی کند و از آن به‌عنوان پول غیرقانونی برای سپاه پاسدارانش استفاده می‌کند.

 

تروریسم رژیم ایران در قلب اروپا علیه اپوزیسیون

بلحاظ بین‌المللی، هر چند من آن‌قدر وقت ندارم که همه تخریب و بی‌ثباتی که رژیم طی ۳۹سال ایجاد کرده را بر شمارم. در ماه ژوئیه، یک دیپلمات رژیم ایران مستقر در وین به‌خاطر دادن مواد منفجره به تروریستها که دنبال بمب‌گذاری در یک گردهمایی سیاسی در پاریس بودند، دستگیر شد. در حالیکه رژیم تلاش دارد اروپا را متقاعد سازد که در توافق اتمی باقی بماند، به‌صورت مخفیانه طرح حملات تروریستی را در قلب اروپا می‌ریزد. ما با شنیدن اخبار امروز صبح قوت قلب گرفتیم که متحد بزرگ ما فرانسه، به‌صورت نامحدودی تمامی سفرهای دیپلماتیک غیرضروری به تهران را به‌خاطر نقش ایران در این توطئه معلق کرده است. این از آن جنس اقداماتی است که رئیس‌جمهور ترامپ و وزیر پمپئو از آن استقبال می‌کنند. ما به فرانسه به‌خاطر این گام تبریک می‌گوئیم و امیدواریم اقدامات بیشتری توسط تمامی کشورها برای حفاظت از امنیت خودشان صورت گیرد.

و در ادامهٔ این موضوع، آمار جالبی در اینجا دارم. رژیم ایران سالانه ۷۰۰میلیون دلار به حزب‌الله لبنان می‌دهد. حداقل ۱۶میلیارد دلار خرج شبه‌‌نظامیان در سوریه، عراق و یمن کرده است. رژیم ایران حداقل ۴/۶میلیارد دلار اعتبار به سوریه داده است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/50045ee9-2aa2-473a-9a0c-35f83872918b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات