728 x 90

برایان هوک: تمدید تحریم‌های تسلیحاتی رژیم ایران و تمدید منع سفر قاسم سلیمانی

برایان هوک، مسئول اقدام ایران در وزارت خارجه آمریکا
برایان هوک، مسئول اقدام ایران در وزارت خارجه آمریکا

برایان هوک، مسئول اقدام ایران در وزارت‌ خارجه آمریکا، در پیامی گفت: ما از شورای امنیت سازمان ملل می‌خواهیم که تحریم‌های تسلیحاتی علیه رژیم ایران را تمدید کند و منع سفر قاسم سلیمانی و دیگران را نیز تمدید کند. زمان آن فرا رسیده که جهان بازدارندگی را (علیه رژیم ایران) برای دستیابی به یک خاورمیانه صلح‌آمیز و با ثبات اعاده کند.

 

هوک افزود: منع سفر ۲۳تروریست رژیم ایران در ۱۸اکتبر سال آینده به پایان خواهد آمد. این شامل قاسم سلیمانی، تروریست معروف هم می‌شود. رژیم ایران سابقه اجرای عملیات تروریستی در سرتاسر پنج قاره را دارد. این حملات مستقیماً توسط سپاه پاسداران و نیروی قدس‌ رژیم و یا غیرمستقیم توسط گروه‌های نیابتی‌اش نظیر حزب‌الله لبنان، حماس، جهاد اسلامی فلسطین، شبه‌نظامیان حوثی و سایر شبه‌نظامیان وابسته به خودش، به اجرا درآورد. جهان می‌تواند مطمئن باشد که زمانی که رژیم ایران قادر به خرید پهپاد، موشک، تانک و جنگنده شود، این کار را خواهد کرد.

 

مایک پمپئو از شورای امنیت خواست تحریم تسلیحاتی رژیم آخوندی را تمدید کند

مایک پمپئو روز ۲۶مهر خواستار تمدید تحریم تسلیحاتی رژیم ایران در شورای امنیت شد و گفت: اگر درباره رفتار کنونی رژیم ایران نگران هستید، تصور کنید که او با موشکهای پیشرفته، پهپادها، تانک و جتهای جنگنده چکار خواهد کرد. شورای امنیت باید تحریم تسلیحاتی را تمدید کند.

وی افزود: به‌دلیل توافق ناقص اتمی با رژیم ایران، تحریم تسلیحات سازمان ملل یک سال دیگر منقضی می‌شود.... رژیم ایران برای فروش اسلحه به هر کسی آزاد خواهد بود. این باعث می‌شود مسابقه تسلیحاتی جدیدی در خاورمیانه ایجاد شود.

 

حمایت وودی جانسون، سفیر آمریکا در انگلستان از تمدید تحریم تسلیحاتی علیه رژیم ایران

وودی جانسون، سفیر آمریکا در انگلستان از تمدید تحریم تسلیحاتی رژیم ایران توسط شورای امنیت حمایت کرد.

وی گفت:‌ ما نمی‌توانیم به رژیم ایران اجازه دهیم تا سلاحهای پیشرفته داشته باشند که امنیت آمریکا و متحدانش را در معرض خطر قرار دهد. شورای امنیت باید تحریم تسلیحاتی را تمدید کند.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8c5595ab-d6ae-4668-92a2-03bd3b6034ee"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات