728 x 90

برای اطلاع و هوشیاری مردم تهران و جوانان شورشگر، دستورات و خط کار پاسدار سرلشکر سلامی سرکردهٔ کل سپاه پاسداران برای مقابله با قیام در «عملیات آرام سازی» (اطلاعیه شماره ۲)

کمیسیون امنیت و ضدتروریسم شورای ملی مقاومت ایران
کمیسیون امنیت و ضدتروریسم شورای ملی مقاومت ایران

کمیسیون امنیت و ضدتروریسم

 

برای اطلاع و هوشیاری مردم تهران و جوانان شورشگر

دستورات و خط کار پاسدار سرلشکر سلامی سرکردهٔ کل سپاه پاسداران

برای مقابله با قیام در «عملیات آرام سازی»

(اطلاعیه شماره ۲)

  • سرکرده وحشت‌زدهٔ سپاه پاسداران: از بکارگیری کارکنان بریده، بی‌انگیزه، ناراضی و مسأله‌دار در کنترل اغتشاشات خودداری کرده و از حضور آنان در عملیات آرام‌سازی ممانعت به‌عمل آورند
  • با توجه به اقدامات خشونت‌آمیز و تعرضهای صورت گرفته به‌منظور تسخیر نواحی و حوزه‌های مقاومت توان لازم را جهت حفاظت و حراست مضاعف از سلاح، مهمات و تجهیزات موجود در این مراکز به کار گرفته و تدابیر مقتضی را جهت تأمین آن بکار گیرند

 

سند شماره ۲

تاریخ: ۱۹مهر ۱۴۰۱

خیلی محرمانه

فرماندهی کل

به: ردیفهای یکم تا ششم و خاص سپاه

موضوع: رعایت اصول حفاظتی در مواقع بروز اغتشاشات

... در پی بروز اغتشاشات اخیر دشمنان خارجی و عوامل داخلی آنان به‌دنبال تعرض به دارایی‌های مادی و معنوی سپاه، ایجاد خسارت در اماکن سپاه، کشته‌سازی و گرفتن تلفات انسانی از نیروهای امنیتی به‌ویژه (سپاه و بسیج) می‌باشند. لذا ضروری است فرماندهان سپاه نسبت به اعلام هشدار باش و توجیه نیروهای حاضر در صحنه اعم از پایور، بسیجی و هم‌چنین منابع اطلاعاتی اقدام نموده و محورهای ذیل را به مرحله اجرا بگذارند:

  • با هماهنگی حفاظت اطلاعات از بکارگیری کارکنان بریده، بی‌انگیزه، ناراضی و مسأله‌دار در کنترل اغتشاشات خودداری کرده و از حضور آنان در عملیات آرام‌سازی ممانعت به‌عمل آورند.
  • کلیه فرماندهان، مسئولان و مرتبطان سپاه از انجام مصاحبه با رسانه‌های جمعی که می‌تواند به تشدید و تحریک اغتشاشات منجر بشود خودداری کرده و در صورت اخذ مجوز نسبت به بیان مطالب تحریک‌آمیز و احساسی که شرایط را برای کنترل و ادامه اغتشاشات پیچیده می‌نماید، اکیداً خودداری نمایند.
  • با توجه به اقدامات خشونت‌آمیز و تعرضهای صورت گرفته به‌منظور تسخیر نواحی و حوزه‌های مقاومت توان لازم را جهت حفاظت و حراست مضاعف از سلاح، مهمات و تجهیزات موجود در این مراکز به‌کار گرفته و تدابیر مقتضی را جهت تأمین آن بکار گیرند.
  • تمهیدات حفاظتی لازم را برای سرویسهای ایاب و ذهاب کارکنان اندیشیده و آحاد کارکنان از جمله رانندگان نسبت به مخاطرات احتمالی از جمله حمله به خودروهای مأموریتی و تجهیز خودروها به بسته‌های انفجاری توجیه شوند. حتی‌الامکان از گزینه‌های جایگزین و مسیرهای مختلف استفاده شود.

امضاء: سرلشگر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

 

شورای ملی مقاومت ایران

کمیسیون امنیت و ضدتروریسم

۲۷ مهر ۱۴۰۱ (۱۹ اکتبر ۲۰۲۲)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1f1735ac-f0e3-41a5-880e-add0d26dafae"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات