728 x 90

براندازان و نگرانی آخوند احمد جنتی رئیس شورای نگهبان

آخوند جنتی
آخوند جنتی

آخوند احمد جنتی که هم ریاست خبرگان و هم ریاست شورای نگهبان خامنه‌ای را باهم دارد از تهدید براندازان نظام ابراز نگرانی کرد.

وی که امروز یکشنبه ۱۷تیر ۹۷ سخنانش توسط خبرگزاری حکومتی ایسنا مخابره می‌شد به گوشه‌یی از وضعیت وخامت‌بار اقتصادی و نارضایتی جوانان از این حکومت اعتراف کرد و گفت:‌

«باید بشناسیم در چه حال و وضعیتی هستیم. از نظر هجمه‌های دشمن، از نظر نیروهای انقلابی، دولتی، فرهنگی، اقتصادی در چه شرایطی هستیم. اول باید این شرایط را بشناسیم و بعد وظایف خود را مشخص کنیم. مسأله این است که دشمن روزبه‌روز مسائل را بیشتر می‌کند و عده‌یی هم به دشمن می‌پیوندند. باید نقشه‌های دشمنان را بشناسیم، در داخل وضعیت خود را بشناسیم ببینیم نیروها چقدر فعال هستند. آن قشری که با دشمن همکاری می‌کنند را ببینیم در چه حالی هستند.»

 

جنتی: جوانان می‌گویند کسی به داد ما نمی‌رسد

آخوند جنتی گفت: تعدادی از جوانها مشکلات را می‌بینند، بیکاری، بی‌سوادی وضعیت اقتصادی حاکم است و داد این جوانان در می‌آید. می‌خواهند بگویند ما مشکل داریم و کسی به داد ما نمی‌رسد. اساس این است و القائات دشمن هم هست. ما باید به این‌ها بفهمانیم برادر و خواهر مشکل مملکت و شما با شیشه شکستن و اغتشاش حل نمی‌شود؛ اگر بخواهید کاری شود باید از راه‌های معقول پیش بروید.

رئیس شورای نگهبان خامنه‌ای به شعارهای مردم علیه دخالتهای حکومت آخوندی در غزه و لبنان واکنش نشان داد و گفت:‌ این‌که می‌گویند نه غزه و نه لبنان؛ اگر خدمات اسلامی نبود چه می‌شد؟ اگر ما در غزه، لبنان، سوریه و عراق نبودیم چه می‌شد؟ این‌ها خیال می‌کنند که وقتی به امثال بسیج توهین می‌کنند مردم یادشان می‌رود آنها چه کردند. عده‌یی به براندازی فکر می‌کنند که این نظام برود و نظام دیگری بیاید.

خیال نکنند که حالا تنها راه اغتشاش و در و پنجره شکستن است. نه! این‌ها جز ضرر هیچی ندارد. گرفتاری اضافه برای‌تان ایجاد می‌کند.

 

دعوت به صرفه‌جویی و قناعت مردم؟

آخوند جنتی باز هم تقصیر تمامی مشکلات را به گردن مردم محروم و به جان آمده ایران انداخت و گفت آنها باید صرفه‌جویی و قناعت و صبر کنند.

رئیس شورای نگهبان خامنه‌ای گفت:‌ باید در همه چی از جمله برق و گاز صرفه‌جویی کنیم. مردم ما باید قانع باشند و بفهمند باید صبر کنند.

 

مطالب مرتبط

آخوند احمد جنتی:‌ عده‌یی هستند که ته دل و یا سر زبانشان می‌گویند که ما باید با دشمن کنار بیاییم

مردم دیگر چیزی برای از دست دادن ندارند»!

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/144b17d2-1b84-45e8-9e20-d7da8d2f2e28"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات