728 x 90

بدر کردن نحسی رژیم آخوندی در سیزده بدر – کرمانشاه، کرج، خوزستان، تاکستان، تهران، هندیجان، قزوین، قم، زنجان، ارومیه، فارس

بدر کردن نحوست رژیم آخوندی در شهرهای ایران
بدر کردن نحوست رژیم آخوندی در شهرهای ایران

بدر کردن نحسی رژیم آخوندی در سیزده‌بدر - کرمانشاه، کرج و خوزستان

جمعی از هموطنان در کرمانشاه با انداختن سبزه هفت سین که با نوار شعار مرگ بر خامنه‌ای درود بر رجوی تزئین شده بود را به آب سپرده نحسی رژیم آخوندی را بدر کردند. آنان شعار می‌دادند درود بر رجوی مرگ بر خامنه‌ای زنده باد ارتش آزادی خلق.

در کرج نیز جمعی از اعضای کانون شورشی ۷۰۰ نحسی سیزده را با انداختن سبزه هفت سین در آب و تراکت سیزده‌بدر آخوند بدر – خامنه‌ای بدر - مرگ بر خامنه‌ای درود بر رجوی بدر کردند.

اعضای کانون‌های شورشی در خوزستان نیز با تراکت «نحسی رژیم آخوندی را با کانون‌های شورشی بدر می‌کنیم» نحسی این رژیم پلید را بدر کردند. بر سبزه‌ای که به آب انداخته شد شعارهای درود بر رجوی – درود بر ارتش آزادی – درود بر مجاهدین، به چشم می‌خورد.

 

نحسی آخوندها را بدر می‌کنیم تا شادی برگردد – تاکستان، تهران، هندیجان، قزوین، قم و زنجان

هموطنان در تاکستان و قزوین، سبزه هفت سین خود را با تراکت «مردم ایران را از نحسی خامنه‌ای و این حکومت جنایتکار بدر کن» به آب انداختند.

در تهران نیز اعضای کانون شورشی بر تراکتهای خود نوشتند «ضمن همدردی با هموطنان سیل‌زده نحسی سیزده را با نحسی آخوندها به در می‌کنیم – سیل آمد و شادی را برد، نحسی آخوندها را بدر می‌کنیم تا شادی برگردد».

اعضای کانون شورشی در تهران همچنین بر مزار بنیانگذاران کبیر سازمان مجاهدین خلق حاضر شده با گذاشتن گل ادای احترام کردند.

یکی از هموطنان در هندیجان نیز سبزه خود را با شعار سیزده بدر آخوند بدر – سیزده بدر خامنه‌ای بدر به آب انداخت.

در قم نیز اعضای کانون شورشی تراکت «سال ۹۸ نحوست آخوندی را از ایران بدر می‌کنیم» را نصب کردند.

اعضای کانون شورشی در زنجان نیز تراکت « یا یکی می‌شویم یا یکی یکی می‌میریم – مرگ بر دیکتاتور» را پخش کردند.

 

تخریب بنر منحوس خامنه‌ای - ارومیه، تهران و خوزستان

اعضای یکی از کانون‌های شورشی در ارومیه با تخریب یکی از بنرهای تبلیغات آخوندی که حاوی تصویر بزرگی از ولی‌فقیه ارتجاع بود را تخریب کردند.

اعضای کانون‌های شورشی در تهران نیز پوسترهای خامنه‌ای جلاد را که بر منابع زباله نصب کرده بودند به آتش کشیدند.

یکی از هموطنان خوزستانی نیز سبزه خود را با شعار سیزده بدر آخوند بدر به آب انداخت.

 

فعالیت کانون‌های شورشی در شیراز - استان فارس

اعضای کانون شورشی ۴۴۴ در دروازه قرآن شیراز بر تراکتی نوشتند: هموطنانمان که در سیل بی‌تدبیری رژیم آخوندی گرفتار شدند به‌زودی این رژیم پلید را در سیلاب خشم خود غرق خواهند کرد – هموطنان به کمک سیل‌زدگان بشتابید و کمک خود را مستقیماًً به‌دست آنها برسانید.

در استان فارس نیز هموطنی سبزه هفت سین را که با تراکت نحوست خامنه‌ای و سپاه پاسداران سرکوبگرش را از شهرهای میهن بدر می‌کنیم به آب انداخت.

 

بیشتر بخوانید:

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5c0bf1a1-860a-426c-b8f7-3eb5f4ffdfef"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات