728 x 90

بحران کرونا - رکورد جدید قطره چکانی رژیم: ۱۳هزار و۳۵۲مبتلا در ۲۴ساعت

وضعیت بحرانی کرونا در همدان
وضعیت بحرانی کرونا در همدان

این خبر بروز می‌شود

اعتراف شهردار رژیم در بجنورد: آمار جان‌باختگان دو برابر شد

به گزارش خبرگزاری ایرانا روز سه‌شنبه ۲۷آبان، شهردار رژیم در بجنورد اعتراف کرد: در ۲هفته اخیر، شمار جان‌باختگان کرونایی که در آرامستان مرکز استان خراسان شمالی خاکسپاری شده‌اند، ۲برابر شده است.

هادی زارعی از اعمال محدودیت برای حضور شهروندان در آرامستان‌های بجنورد خبر داد و گفت: این محدودیت تا پایان امسال ادامه خواهد داشت.

رکورد جدید قطره چکانی رژیم: ۱۳هزار و۳۵۲مبتلا در ۲۴ساعت

سخنگوی وزارت بهداشت در رکود جدیدی از آمار قطره چکانی خود از شناسایی ۱۳هزاز و ۳۵۲مبتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد. وی هم‌چنین با اشاره به بستری شدن سه هزار و ۷۹ نفر گفت در طول ۲۴ ساعت گذشته ۴۸۲ بیمار مبتلا به کرونا جان خود را از دست دادند. خبرگزاری ایسنا (رژیم) ۲۷ابان

شمار فوتیهای کرونا در هرمزگان به ۸۷۰ نفر رسید

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: با فوت چهار نفر دیگر در شبانه روز گذشته، شمار فوتیهای کرونا در استان تا شب گذشته به ۸۷۰ نفر رسید.
دکتر فاطمه نوروزیان روز سه‌شنبه۲۷آبان در گفتگو با خبرنگار حکومتی ایرنا اظهار داشت: هم‌اکنون هرمزگان وارد پیک‌سوم کرونا شده، در حال حاضر هشت شهرستان شامل بندرعباس، بندر لنگه، بندرخمیر، قشم، کیش، پارسیان، حاجی آباد و میناب در وضعیت قرمز به سر می برند و سایر شهرستانها نیز شرایط چندان خوبی ندارند.
دکتر نوروزیان خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۲۵۱ نفر با تشخیص کووید ۱۹ در مراکز درمانی هرمزگان بستری هستند که از این شمار ۷۶ نفر در بخش آی.سی.یو بستری می باشند که حال ۱۹ نفر از آنها وخیم است.

نمکی: با بمب ویروس مواجه هستم

وزیر بهداشت رژیم به وضعیت بحرانی رژیم در کنترل کرونا اعتراف کرد و گفت: «این آخرین فرصت تاب‌آوری نظام سلامت است، اگر مردم کوتاه بیایند بازی را می‌بازیم و به مرگ‌های ۴ رقمی می‌رسیم. مرگ چهار رقمی یعنی به ورطه‌ای خواهیم رسید که خلاص شدن از آن دشوار است... با بمب ویروس مواجه هستم و قدرت سرایت ویروس ۱۰ برابر شده است و ابتلا خانوادگی شده... تعطیلی بهتر از آن است که کاسبی آلوده شده و جان ببازد.

وضعیت بحرانی کرونا در اسدآباد و تویسرکان

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان اعتراف کرد: ۲شهرستان اسدآباد و تویسرکان در وضعیت بحرانی کرونا و هشت شهرستان دیگر این استان در وضعیت قرمز قرار دارند. محمدطاهری گفت: در ۲۴ساعت گذشته ۹۸مورد جدید ابتلا به کرونا در همدان گزارش شد هم‌چنین ۱۳تن جان خود را از دست دادند وی افزود: در حال حاضر تعداد بیماران بستری در بیمارستانها یک‌هزار و ۱۶نفر است.

شیوع کرونا در زندان اوین

خبرهای دریافتی حاکی است سرمای شدید و نداشتن گرمایش در بند ۴ زندان اوین، باعث بیماری شمار زیادی از زندانیان شده است. ویروس کرونا در بند ۴ زندان اوین شیوع پیدا کرده، ۴نفر با تست مثبت کرونا و بقیه زندانیان بدون انجام تست در کنار سایر زندانیان محبوس هستند و هیچ قرنطینه‌ای وجود ندارد. در شبهای اخیر زندانیان به‌دلیل سرما، امکان استراحت نداشتند. پس از اعتراض زندانیان به این شرایط، از طرف مأموران زندان به آنها جواب سربالا داده شده که سیستمها قدیمی و خراب است و امکان درست کردن آنها وجود ندارد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/49c11702-b762-4342-8697-d18eecae9df4"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات