728 x 90

بحران رسوایی دزدی ۴.۸میلیاردی در بودجه سالانه از درون رژیم

رسوایی دزدی ۴.۸میلیاردی در بودجه سالانه از درون رژیم
رسوایی دزدی ۴.۸میلیاردی در بودجه سالانه از درون رژیم

به‌دنبال علنی شدن گزارش دیوان محاسبات رژیم در مورد ناپدید شدن ۴.۸میلیارد دلار در بودجه سالانه در روز سه‌شنبه ۲۶فروردین توسط عادل آذر در مجلس ارتجاع؛ رسانه‌ها و باندهای حکومتی به آه فغان افتاده و هر کدام سعی در متهم کردن دیگری و تهدید یکدیگر هستند.

 

فروش نفت و منابع خام در شرایط تحریمها بسیار سخت شده است

روزنامه حکومتی اقتصاد سرآمد روز ۲۸فروردین مدیران دولتی را مورد حمله قرار داد و نوشت: «در ایران، اکثر مدیرها و دولتمردان ما، حکم بچه پولدارها و شاهزادگانی را دارند که توان کارآفرینی را ندارند و تنها هنرشان این است که پول بادآورده را حیف و میل کرده و به گفتاردرمانی مشغول باشند. پول بادآورده نفت و خام فروشیها به‌صورت هلوی پوست‌کنده وارد خزانه می‌شود...هم اکنون که با تشدید تحریم‌های آمریکا، فروش نفت و منابع خام بسیار سخت شده است و آن پول بادآورده دیگر در دسترس نیست همه این شاهزادگان و بچه پولدارها، عزا گرفته‌اند و به هر خار و خاشاکی خود را آویزان می‌کنند تا کمی نفت بیشتری بفروشند!.».

 

عمق فقر در جامعه و خودکشی دختر ۱۲ساله

روزنامه حکومتی جهان صنعت ۲۸فروردین نیز با حمله به آخوند روحانی نوشت: «ملت در این شرایط حساس از اقل‌های زندگی‌شان مانده‌اند. دختر ۱۲ساله در ایلام خودکشی می‌کند و لباس مندرس خود را آتش می‌زند. تا کسی عمق فقر را در خانواده‌اش نبیند این دور از انصاف است که دولت در این شرایط کشور گزارش رسمی دیوان محاسبات را در تفریغ بودجه و به تاراج بردن اموال عمومی را خلاف واقع بداند.»

 

ابراهیم رئیسی سر دژخیم قضاییه خامنه‌ای نیز به صحنه آمد و طی دستوری به دادستان خود در تهران دستور داد تا این موضوع در شعبه اختصاصی به‌صورت ویژه بررسی شود. (خبرگزاری مهر ۲۷فروردین»)

 

این در حالی است که آخوند روحانی که در این برملا شدن دزدی کلان متهم ردیف اول است به تهدید باند رقیب پرداخت و گفت: «اینجا دیوان محاسبات برای نظارت و محاسبه این‌که این پول‌ها چه جوری خرج شده، هر کی از بودجه استفاده می‌کند، خب دولت هم از بودجه استفاده می‌کند، قوه قضاییه هم استفاده می‌کند، قوه مقننه هم استفاده می‌کند، نهادهای نظامی هم استفاده می‌کنند، نهادهای انقلابی هم استفاده می‌کنند، نهادهای فرهنگی هم استفاده می‌کنند.ما نظارت ما باید نظارت عام باشد، نه همه دستگاه نظارت را بگذاریم روی یک دستگاه، بقیه را فراموش کنیم. دستگاهها مراقبت کنند و بدانند که هر چیزی را نمی‌توانند بیان کنند.

 


اعلام تخلفات توسط دیوان محاسبات مجلس

 
روزنامه حکومتی آفتاب یزد روز ۲۸فروردین نوشت: «درباره تخلفاتی که به تازگی دیوان محاسبات اعلام کرده باید به این موضوع اشاره کرد که اصولاً شرایط تحریم فرصت‌هایی را برای برخی فراهم می‌کند تا از رانت‌های اقتصادی استفاده کنند. در زمانی که برجام در حال تصویب بود روحانی اعلام کردند کسانی که چوب لای چرخ دولت می‌گذارند کاسبان تحریم هستند».



به تاراج بردن اموال عمومی


روزنامه حکومتی جهان صنعت روز ۲۸فروردین نوشت: ملت در این شرایط حساس از اقل‌های زندگی‌شان مانده‌اند. دختر ۱۲ ساله در ایلام خودکشی می‌کند و لباس مندرس خود را آتش می‌زند. تا کسی عمق فقر را در خانواده‌اش نبیند. این دور از انصاف است که دولت در این شرایط کشور گزارش رسمی دیوان محاسبات را در تفریغ بودجه و به تاراج بردن اموال عمومی را خلاف واقع بداند.

 

روزنامه حکومتی جهان صنعت ۲۸فروردین به نقل از شهاب نادری عضو کمیسیون اقتصادی مجلس رژیم نوشت: «یکی از گرفتاری‌های ما بی‌نظمی بیش از حد در همه امور است. این بی‌نظمی‌ها باعث می‌شود مسوولان تراز اول مملکت آنها را توجیه کنند». ‎

 

 

 

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9021c3b4-1c08-4e79-b2ed-da035da8f1c9"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات