728 x 90

بحران رأس نظام و هشدار معاون اول لاریجانی به رئیس‌جمهور قبلی رژیم

اژه‌ای - احمدی نژاد.jpg
اژه‌ای - احمدی نژاد.jpg

به دنبال دستگیری اسفندیار رحیم مشایی، احمدی‌نژاد طی بیانیه‌یی نوشت: عصر شنبه عوامل امنیتی تحت‌امر دستگاه قضایی در یک رفتار غیرقانونی، خودروی رحیم مشایی را متوقف ساخته و او را بدون اعلام علت و بیان عناوین اتهامات احتمالی با خود برده‌اند. این رفتار دستگاه قضایی آشکارا خلاف قانون اساسی بوده است. 
رئیس‌جمهور قبلی رژیم می‌افزاید: مسئولیت سلامتی رحیم مشایی برعهده مقامات قضایی است... آیا تشدید فشار بر همکارانم، حکایت از حوادثی دارد که در پیش بوده و با سرنوشت ملت و کشور در ارتباط است؟ تردید ندارم که این رفتارها، نمی‌تواند نتایجی بهتر از آنچه بر گذشتگان رفته است برای بانیان آن در پی داشته باشد. 
یک ساعت پیش از دستگیری، رحیم مشایی در خانه‌ی حمید بقایی حضور یافت و نسبت به‌وقوع سیلی که علیه نظام آخوندی در راه است هشدار داد.

رحیم مشایی:
من به شما هشدار میدم، من به شما بیدارباش می‌گویم. من صدای آمدن اون سیل را می‌شنوم و شما را خبر می‌کنم. من پیشگو نیستم. منطق فکری می‌گوید که مغروران قدرت امروز مقبوران قدرت فردایند. در خانه اگر کس است یک حرف بس است.

سایت احمدی‌نژاد خبر داد که دستگاه قضایی رژیم پس از دستگیری رحیم مشایی او را در اختیار سازمان اطلاعات سپاه پاسداران به ریاست آخوند حسین طائب قرار داده است. 
این منبع همچنین نوشت دفتر رحیم مشایی در تهران توسط دستگاه قضایی رژیم پلمب شد.

از سوی دیگرآخوند محسنی‌اژه‌ای، سخنگوی دستگاه قضایی رژیم درباره اظهارنظرهای محمود احمدی‌نژاد و سخنان اسفندیار رحیم مشایی گفت: "بخشی از جریان سازیها همراهی با دشمن است. می‌خواهند از رسیدگی به مفاسدشان جلوگیری کنند. 
همچنین حمیدرضا ترقی از گردانندگان باند مؤتلفه گفت: بازداشت مشایی هشداری به احمدی‌نژاد است که حواسش را جمع کند. وی افزود: تیم احمدی‌نژاد آخرین زورهایشان را دارند می‌زنند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/889ad517-8849-4809-bdc4-9c9bc11ffa48"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات