728 x 90

بایکوت شعبده انتخابات نمود مرزبندی قاطع علیه نظام و رؤیاهای آشفته سوته‌دلان ولایت

رای من سرنگونی
رای من سرنگونی

به‌رغم طرح و برنامه‌های از پیش باندهای نظام در بازی دجالانه و لو رفته برای بازارگرمی شعبده انتخابات، فضای کوبنده تحریم همه‌جانبه انتخابات قلابی از سوی تمامیت مردم فیوز جناحهای رژیم را پرانده و از هر سو به آن اعتراف می‌کنند.

روزنامه حکومتی ابتکار شنبه ۲۵اردیبهشت، در معرفی کاندیداهای باندهای نظام که خود بخشی از بازی مسخره و دون‌مایه جنگ باندی در آب و تاب دادن در سیرک بازار انتخابات است نوشت: آنچه در صحنه می‌بینیم، حکایت از آن می‌کند که سایر گزینه‌های اصول‌گرا چندان اقبالی نیافریده‌اند. گزینه‌های اصول‌گرایان که ثبت نام کرده‌اند، امیدشان به عدم حضور رئیسی است. اما در سوی دیگر، در جبهه اصلا‌ح‌طلبان هم‌چنان ابهامات زیادی وجود دارد. گزینه‌های اصلی که به‌راحتی اجماع ساز بودند تقریباً می‌توان گفت نمی‌آیند.
این روزنامه حکومتی در ادامه می‌نویسد: در صورت عدم ورود گزینه‌های اصلی، باید برای آرایش نهایی منتظر تصمیم نهاد اجماع ساز بمانیم. اما علی لاریجانی خود متغیر مهمی است. هر چند او شخصیت خیلی کاریزمایی میان مردم نیست اما امتیازات شخصی زیادی بر رقیبانش دارد. این امتیازات، او را تبدیل به متغیر جدی کرده است.

این روزنامه حکومتی با اعتراف به بایکوت شعبده انتخابات از سوی مردم و مرزبندی قاطع آنها با تمامیت نظام نوشت: مهلت ثبت‌نام نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری به لحظات پایانی خود نزدیک می‌شود. هم‌چنان اما مردم حال و هوای انتخاباتی پیدا نکرده‌اند. تعارف را کنار بگذاریم؛ این رخوت نه محصول کرونا است و نه صرفاً به‌خاطر مشکلات اقتصادی است. مردم نسبت به امکان اعمال اراده خود از طریق صندوق رأی تردید پیدا کرده‌اند. این زنگ خطر است. نباید این مسأله را شوخی گرفت.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a4df177c-c14e-4ae0-89f0-391de6165afc"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات