728 x 90

بالا گرفتن رسوایی آمار اعلام‌شده شهدای قیام آبان ۹۸ توسط رحمانی فضلی

قیام آبان ۹۸
قیام آبان ۹۸

رسوایی آمار اعلام شده توسط رحمانی فضلی در مورد شمار شهیدان قیام در درون رژیم نیز بالا گرفته، و روز دوشنبه ۱۹ خردادماه، علی ربیعی برای رفع و رجوع آن بار دیگر به تاکتیک پاسکاری بین نهادهای مختلف رژیم متوسل شد.

خبرنگار: به‌نظر می‌آید که این موضوع اعلام آمارهای آبانماه یک مقدار زیر سایه کرونا قرار گرفته البته آقای رحمانی فضلی توی برنامه تلویزیونی یک رقم تخمینی را اعلام کردند می‌خواستم از خدمت‌تان سؤال کنم که چیزی که آقای رحمانی فضلی اعلام کرد پایان این ماجراست؟ و قرار نیست دیگر آمار دیگه‌ای اعلام بشود؟

علی ربیعی: ببینید چرا در سایه کرونا؟ خب منظورتان از نظر پرداختن رسانه‌یی هست دیگر حتماً وگرنه...

خبرنگار: هم از آن طرف

ربیعی: آمار که با کرونا فرق نمی‌کند آمار با کرونا تغییری نمی‌کند.

خبرنگار: بحث اعلام آن ممنونم.

ربیعی: اعلامش به‌هرحال حالا واقعاً نیازمند این بود که پزشکی قانونی آمار بدهد دقیق بدهد تفکیک بشود و فکر می‌کنم آقای دکتر رحمانی فضلی هم در یک برنامه‌یی اعلام کرد و رئیس‌جمهور هم قبلاً گفته بود که این مسئولیت آمار با قوه قضاییه هست در حقیقت ولی ما برای این‌که افکار عمومی روشن بشود در این زمینه جناب آقای رحمانی فضلی آمدند در تلویزیون من فکر نمی‌کنم ضمنی، کامل با آمار را گفتند با تناسبها تناسب‌هایی که گفتند آمار کاملاً استخراج شده بود منتهی یک دستگاه نظارتی بهتر بود اعلام بکند که رئیس کمیسیون امنیت ملی وقت مجلس به‌عنوان یک دستگاه نظارتی اعلام کردند و این اعلام هم مبنای اصلی‌اش بر اساس گزارش پزشکی قانونی بوده ناظر به جزئیات حوادث و درگیریها هم‌چنین دسته‌بندی شرایط منجر به جان باختن افراد صورت گرفته الآن دیگر به تفکیک معلوم است چه کسانی به چه شیوه‌ای یا جان باختند به‌هرحال در این موضوع در این حادثه من با آمارهای مختلفی هم که در این دوران دیدم این آماری که اعلام شده پزشکی قانونی آمار دقیقی هست و قابل اتکا هست.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f1bb8e37-c0fe-4514-a2fb-a318e5906741"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات