728 x 90

بالا‌گرفتن جنگ باندهای حاکمیت و درخواست محاکمه آخوند شیاد حسن روحانی

آخوند فاضل میبدی
آخوند فاضل میبدی

در پی شکایت کمیسیون اصل ۹۰ مجلس ارتجاع از آخوند شیاد حسن روحانی و به تبع آن بالا‌گرفتن جنگ باندهای مافیایی و ترند شدن هشتگ محاکمه_روحانی، عناصر باند مغلوب شتاب‌زده به صحنه آمده و تبعات محاکمه آخوند شیاد روحانی را به باند خامنه‌ای گوشزد کردند.

بنا بر گزارش رسانه‌های حکومتی، آخوند فاضل میبدی از حوزه جهل و جنایت قم در هشدار به باند خامنه‌ای گفت: «اگر بنا است مشکلات را در کشور مطرح و مقصری برایش پیدا کنیم یکی دو نفر که نیستند پای بسیاری از مسئولان و افراد وسط می‌آید؛ اما متأسفانه "کی بود کی بود، من نبودم" تقریباً جزء فرهنگ ما شده است و این برای اولین بار نیست که چنین مسائلی مطرح می‌شود».

یکی دیگر از عناصر باند مغلوب به نام محمد هاشمی نیز در ترس از محاکمه آخوند روحانی و کشیدن شدن پای بسیار از کارگزاران رژیم به محاکمه گفت: «تصمیمات حکومتی، فردی نیست که بابت آن از حسن روحانی شکایت کنند. اگر روحانی بخواهد دفاع کند شاید مسائلی را بگوید که طرح آن به صلاح کشور نباشد». (سایت حکومتی مدارا ۱۳شهریور)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/33a2b440-7698-455a-86bf-434ca851cbeb"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات