728 x 90

بازگشایی‌ها به‌رغم مخالفت ستاد مرکزی کرونا در خوزستان

کرونا در ایران
کرونا در ایران

اسعد شرهانی عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی اهواز درباره عواقب سیاست جنایتکارانه رژیم آخوندی برای بازگشایی کسب و کار در خوزستان روز پنجشنبه ۲۵اردیبهشت گفت: ستاد مرکزی کرونا با بازگشایی‌ها مخالفت کردیم، که متأسفانه ستاد مرکزی در تهران خیلی دیر و فقط تا آخر هفته با تعطیلی موافقت کردند. با باز شدن قانونی اصناف و تجمع مردم در مغازه‌ها، فروشگاهها و خیابان‌ها، انتظار افزایش موارد بیماری را داشتیم.

اعتراف اسعد شرهانی عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی اهواز: از حدود دو هفته قبل، مکرراً درخواست تعطیلی مجدد اصناف و ادارات به‌مدت حداقل ۲هفته برای استان داشتیم که متأسفانه ستاد مرکزی در تهران خیلی دیر و فقط تا آخر هفته با تعطیلی موافقت کردند.

مجری تلویزیون رژیم در اهواز شب گذشته گفت: امروز بمب کرونا در استان خوزستان منفجر شد و یک ابتلای ۵۵۰نفره در یک‌روز در استان خوزستان اتفاق افتاد.

آخوند روحانی در دروغپردازیهای روز پنجشنبه خود مدعی موفقیت در مدیریت و کنترل کرونا شد و گفت: «انسجام و وحدت مسئولان در سطوح مختلف و در سراسر کشور، از مهمترین عوامل اصلی موفقیت در مدیریت و کنترل ویروس مرگبار کرونا بوده است» .

زمینه‌چینی آخوند روحانی رئیس‌جمهور ارتجاع (روز پنجشنبه ۲۵اردیبهشت) در جلسه کمیتهٴ‌های تخصصی ستاد حکومتی مقابله با کرونا با زمینه‌چینی برای بازگشایی دکانهای تزویر و ریای آخوندی گفت: «برای نماز عید فطر با توجه به‌اهمیت بسیار زیاد این مراسم، در جلسه روز شنبه ستاد ملی مقابله با کرونا بحث و بررسی خواهد شد تا بتوانیم در شهرهای سفید و زرد برگزار شود».

آخوند روحانی برای زمینه‌چینی برگزاری مراسم موسوم به روز قدس رژیم در اوج بحران کرونا گفت: «روز قدس اهمیت دارد. مسئولان کمیته‌های امنیتی-اجتماعی بررسی‌هایی کردند. به‌وضعیت شهرهای مختلف بستگی دارد».

رئیس‌جمهور شیاد ارتجاع بر فرستادن بیشتر مردم به‌میدان مین کرونا تأکید کرد و گفت: «امیدواریم با افزایش تعداد شهرهای سفید و نزدیک شدن به‌مرحله مهار ویروس، سایر مشاغل و مراکز پررفت و آمد هم بازگشایی شود».

از طرفی روزنامهٔ حکومتی آرمان ۲۵اردیبهشت نوشت: روحانی می‌داند اگر نارضایتیها عمیق‌تر و گسترده‌تر شود موجب خسارتهای عمیقی برای نظام خواهد بود و حتی ممکن است مردم از نارضایتی به‌خشونت روی بیاورند.

خانم مریم رجوی در مورد ادعای رئیس‌جمهور رژیم مبنی بر موفقیت در مدیریت و کنترل ویروس کرونا گفت: هیچکس در ایران بلوفهای این آخوند شیاد را جدی نمی‌گیرد و همه می‌دانند که او از روز اول در مورد اطلاع از این بیماری تا آمار تختهای بیمارستانی و صدور ماسک و تجهیزاتی که آلمان و ترکیه تکذیب کردند از سیاست دروغ حداکثری تبعیت می‌کند. او خود بخشی از ویروس ولایت و روی دیگر ویروس کروناست.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/82bb4b3c-7c0b-4df7-8018-f226067015b1"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات