728 x 90

بازگشایی مساجد و اماکن مذهبی در ماه رمضان؛ چرا؟

به‌اعتراف کارشناسان رژیم، بازگشایی پارکها و اماکن عمومی گام دیگری در مسیر شعله‌ور کردن آتش کرونا در میان مردم است.

مجری:‌ «علیرضا زالی، فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران، گفت تعداد بیماران جدید در تهران رو به افزایش است. دکتر زالی افزود متأسفانه بازگشایی پارک‌ها پیام نادرستی به مردم داد به‌گونه‌یی که شهروندان تصور کردند شرایط اپیدمی بیماری کرونا در شهر تهران تغییر کرده است».(تلویزیون رژیم ۶اردیبهشت ۹۹)

وقتی خامنه‌ای با عادی نشان‌ دادن اوضاع و روحانی با بازگشایی مشاغل، مردم را به قربانگاه هدایت می‌کنند، بوفالوی نظام هم تلاش می‌کند از هر مسجدی کوره‌ای برای مردم بسازد.

آخوند علم‌الهدی ۵اردیبهشت ۹۹: «پسندیده نیست که الآن ما همه جا را در حال فعالیت ببینیم ماه مبارک رمضان که ماه عبادت خدا هست مراکز عبادت پروردگار را تعطیل و درب بسته به روی بندگان خدا مشاهده کنیم».

موضوع بلافاصله به جلسه هیأت دولت رسید.

پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری رژیم ۶اردیبهشت ۹۹: «با توجه به این‌که در ماه معنویت و مهمانی خدا قرار داریم و جانهای تشنه برای راز و نیاز و عبادت بی‌قرار است، مقرر شد وزارت بهداشت پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های مناسب را تهیه و طراحی کند».

یک هموطن: «قصد کشتار مردمو دارن ای پدر سوخته‌های عوضی. لعنت بر پدر و مادرتون»!

زالی در وحشت از بروز فاجعه، لگدی به طرح بازگشایی پارکها زد: «پیشنهاد ما این هستش که حتماً در رابطه با استمرار بازگشایی پارکها و بوستانها تجدیدنظر بشود».(زالی، رئیس ستاد مقابله با کرونا در تهران ‌۶ اردیبهشت ۹۹)

آخوند علم‌الهدی ۵اردیبهشت ۹۹: «انشاالله در این ستاد مقابله با این بیماری یک تجدیدنظری بکنند نسبت به مسأله بازگشایی مساجد مراکز عبادی».

او با این‌که می‌داند با بازگشایی استانها ۷۰۰نفر مبتلا شدند، اما باز هم دنبال کاسبی با مساجد است.

قربانی، نماینده تام‌الاختیار وزارت بهداشت رژیم در گیلان ۵اردیبهشت ۹۹: «در عرض سی یکم و اول اردیبهشت بالغ بر حدود ۷۰۰نفر مبتلایان در استان گیلان بیشتر شدند».

اما فرزندان ایران‌زمین هرگز به کرونای ولایت تسلیم نمی‌شوند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3ee06928-ab63-4e89-96dd-49aa62b6c187"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات