728 x 90

بازداشت سه فعال محیط‌زیست در بندر لنگه در سکوت خبری

بازداشت سه فعال محیط زیست در بندر لنگه
بازداشت سه فعال محیط زیست در بندر لنگه

تابناک وابسته به پاسدار محسن رضایی  به بازداشت سه تن دیگر از فعالان محیط‌زیست در بندر لنگه در استان هرمزگان توسط نیروهای امنیتی خبر داد.

این منبع روز جمعه چهارم اسفند با درج این خبر  نوشت:‌ آخرین روز‌های بهمن ماه و در شرایطی که ابهامات فراوان پیرامون خودکشی کاووس سیدامامی در زندانِ مجهز به دوربینهای امنیتی مطرح بود، در جنوب کشور و در یکی از شهر‌های استان هرمزگان سه تن دیگر از فعالان حیات وحش بازداشت شدند. بازداشتی که این بار هم در خصوص آن اطلاع‌رسانی نشد.درست مثل پرونده «مؤسسه حیات وحش میراث پارسیان» که با دستگیری اعضای هیأت مدیره و مدیرعامل این مؤسسه در یک روز رقم خورد و چون نهاد دستگیر کننده، یکی از نهاد‌های امنیتی بود، ترجیح داد در خصوص آن اطلاع‌رسانی نکند. وضعیتی که با انتشار خبر مرگ مدیرعامل این مؤسسه در سلولش در زندان، تغییر کرد.

 اعضای «مؤسسه حافظان طبیعت لاوردین» که ایشان هم توسط یک نهاد امنیتی بازداشت شده‌اند، اتهاماتشان نامعلوم است و توضیحی در خصوصشان به افکار عمومی داده نشده است. انگار نه انگار که چه اتفاقی در پرونده مشابه رخ داده است!

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6a84ede6-f281-4c4a-a728-b59bb5d90a69"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات