728 x 90

بازتاب مقاله استرون استیونسون در بریت بارت: لغو معافیت صادرات نفت ایران، میخ نهایی به تابوت آخوندها

استرون استیونسون
استرون استیونسون

 

استرون استیونسون هماهنگ‌کننده کارزار برای تغییر در ایران روز ۶اردیبهشت ۹۸طی مقاله‌یی که در برایت بارت منعکس شده است درباره تصمیم آمریکا برای لغو معافیت صادرات نفت ایران گفت این تصمیم میخ نهایی را به تابوت ملاها کوبیده است.

در این مقاله از جمله به کانون‌های شورشی اشاره شده و آمده است واحدهای مقاومت مجاهدین خلق اکنون در هر شهر و شهرکی فعال هستند اعتراضات خیابانی را برنامه‌ریزی و تشویق می‌کنند و به‌طور فزاینده با نصب پوسترهای مریم رجوی از مجاهدین خلق حمایت می‌کنند.

استرون استیونسون نوشت: سپاه تقریباً ۹۰درصد اقتصاد ایران را کنترل می‌کند. بنابراین برای هرکس تجارت با رژیم ایران بدون نقض تحریم‌های آمریکا یا مواجه شدن با مجازاتهای سنگین برای معامله با یک سازمانی که در لیست تروریستی قرار گرفته، عملاً غیرممکن خواهد بود.

در ادامه مقاله آمده است: در حال حاضر درخواستهایی برای ایالات متحده آمریکا برای نامگذاری وزارت اطلاعات و امنیت ایران، شبکه جاسوسی و تروریستی، مسئول حملات تروریستی فرا مرزی، وجود دارند.

در ماه دسامبر، ادی راما نخست‌وزیر آلبانی سفیر ایران و معاون اول او را به این دلیل که آنها امنیت آلبانی را به خطر می‌اندازند اخراج کرد.

یکبار دیگر، اینها، به‌اصطلاح دیپلماتها، نشان دادند به‌عنوان عوامل آموزش دیده اطلاعات و امنیت در حال طراحی برای حملات انفجاری و ترور مخالفان رژیم در آلبانی بوده‌اند.

تقاضاهای روزافزونی برای سفارتهای ایران، که به‌وضوح مانند کارخانه‌های بمب و سلول‌های تروریستی مورد استفاده قرار می‌گیرند وجود دارد، که در سراسر اروپا بسته شوند.

استیونسون به نمایش رژیم در مجلس آخوندی اشاره کرده و اضافه می‌کند: پس از در لیست سیاه قرار گرفتن سپاه پاسداران، ملاها یک اعتراض نمایشی در مجلس ایران ترتیب دادند. جایی که اعضای مجلس لباسهای سپاه را برتن داشتند و فریاد”مرگ بر آمریکا” سر دادند. صداهای آنها توسط مردم ایران منعکس نشد، اما [مردم] فریاد می‌زنند ”دشمن ما همین جاست، نه در آمریکا” که به‌طور معمول [این شعار]در اعتراضات خیابانی روزانه شنیده می‌شود.

 

مقاله در ادامه به فاجعه اخیر سیل در ایران اشاره می‌کند و می‌نویسد: اعتراضات گسترده درباره بی‌عملی دولت پس از فاجعه سیل صورت گرفته است. این سیل شهرها و روستاهای زیادی را زیر آب برد و جان تعداد زیادی را گرفت. هنگامی که اعتراضات شروع به تهدید رژیم کردند ملاها حتی متوسل به بسیج مزدوران خارجی شدند تا کنترل را دوباره به دست بیاورند، فرستادن شبه‌نظامیان شیعه عراق و واحدهای حزب‌الله لبنان که به جای بیل، اسلحه حمل می‌کردند تا قربانیان سیل را سرکوب کنند. این کار باعث قیام در سراسر ایران شده است. جایی که نقطه چرخش برای شروع یک انقلاب جدید به سرعت نزدیک می‌شود.

استرون استیونسون در این مقاله به خواسته‌های مردم ایران اشاره می‌کند: تعداد ۸۰میلیون ایرانی ترس خود را از دست داده‌اند. آنها نظاره‌گر آن بودند که سیاست استمالت دولت اوباما و متحدان اتحادیه اروپا که به زباله‌دان تاریخ سپرده شده است. آنها خواستار آزادی، عدالت، حقوق‌بشر، حقوق زنان، پایان مجازات اعدام، پایان تهدید هسته‌یی و بازگرداندن یک دموکراسی سکولار هستند که توسط بهترین جنبش مقاومت اصلی و سازمان یافته، سازمان مجاهدین خلق ایران و مریم رجوی رهبر اپوزیسیون اصلی ارائه شده است.

واحدهای مقاومت مجاهدین خلق اکنون در هر شهر و شهرک [ایران] فعال هستند اعتراضات خیابانی را برنامه‌ریزی و تشویق می‌کنند و به‌طور فزاینده با نمایش پوسترهای مریم رجوی و نقاشیهای دیواری از مجاهدین خلق حمایت می‌کنند و در معرض خطر شخصی برای زندگی خود هستند. آنها می‌دانند که دولت آمریکا به افزایش فشار ادامه خواهد داد تا وقتی که این رژیم اهریمنی و شرور جایگزین شود و صلح و ثبات در خاورمیانه و سراسر جهان برقرار شود.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5e7fe35e-75ff-4266-8bf5-8594a95252bc"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات