728 x 90

باز هم وقاحت و دروغ‌گویی

در حالی‌که بسیاری از مردم به‌خاطر گرانی دارو و امکانات درمانی، مرگ را به جان می‌خرند، آخوند شیاد وقیحانه از پرداخت مخارج بیمارستان می‌گوید. نگاه کنید!

آخوند روحانی ۹فروردین ۹۹: «امروز هر کس به کرونا مبتلا می‌شود و وارد بیمارستان می‌شود ۹۰درصد مخارج را دولت و بیمه پرداخت می‌کند و او فقط ۱۰درصد را پرداخت می‌کند».

این در حالی است که در سایر کشورها، دارو و درمان بیماران کرونا رایگان است و به‌گواه پرستاران و بیماران، بسیاری از مبتلایان فقط به‌خاطر هزینه‌های بالای آزمایش و بیمارستان جان می‌دهند.

یک هموطن: «بالغ بر ۵۵۷هزار تومان پول گرفته بعد به ما میگه هر کی پذیرش بشه شبی خدات تومان باید پول بیمارستانو بده بعد حساب کن کسی کرونا داشته باشه بعد پول نداشته باشه باید بره بمیره».

البته روحانی در همین‌جا هم متوقف نمی‌شود و در حالی‌که جهان شاهد پرپر شدن جوانان در کف خیابان‌ها و محوطه بیمارستانها است با وقاحت می‌گوید: «ما جزو آن کشورهایی نیستیم که بیمارهای ما توی سالن بیمارستان روی زمین افتاده باشند خدا را شاکریم که ما جزو آن کشورهای نیستیم که نعش‌های افراد فوت شده‌شان آن‌قدر زیاد باشد که کامیونهای بزرگ یخچالدار را بیاورند در کنار بیمارستان برای این‌که نعش‌ها را بتوانند بریزند در کامیونهای یخچال‌دار، خدا را شکر که ما جزو آنهایی نیستیم که مریض های ما در پیاده رو و در چمن بیرون بیمارستان روی زمین افتاده باشند».

این تنها گوشه‌ای از جنایت کرونای ولایت است که در دروغ و پنهان‌کاری کشتار می‌کند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a0004e87-8b0a-4c51-906e-6d0afbec5264"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات