728 x 90

باز شدن مدارس و مساجد و بی‌محلی به کرونا!

مشکل مردم چیه؟ بهداشت؟ بیکاری؟ کرونا یا گرسنگی؟

آخوند روحانی: «تفریح نرفتن سخت است سفر نرفتن سخت است مراکز ورزشی الآن نیست سخت است مراکز سینمایی الآن نیست سخت است».

این همان کسی است که میلیونها نفر را به قربانگاه کرونا فرستاد تا شاید راه نفسی برای نظام پیدا کند؛ آخوند جنایتکاری که هیچ درکی از مردم و مشکلاتشان ندارد.

یک هموطن: «مردم چاره‌ای ندارند دیگه. دو حالت دارن یا از گشنگی بمیرند یا از کرونا بمیرند. از گشنگی مردنشون صددرصده اما از کرنا مردنشون پنجاه پنجاهه. آقای روحانی بی‌شعور هم فرمودن که اگر ۲میلیون نفر هم بمیرند ما نمی‌توانیم کشور را تعطیل کنیم خودشان که بهترین داروها را دارند مردم بدبخت که باید منتظر باشند».

روحانی با وجودی که می‌داند موج جدید کرونا به هیچ‌کس رحم نمی‌کند، ضمن قول باز شدن مدارس و فرستادن کودکان به قربانگاه گفت: «امروز تصمیم گرفتیم برای ۱۳۲شهرستانی که شرایط سفید دارند، حالا در جلسه گفتند به جای سفید بگوییم کم‌خطر، شرایط‌شان کم‌خطر هست یا وضع سفید دارند خوب اینها از فردا مساجدشان باز میشه روز جمعه نماز جمعه‌هایشان شروع می‌شود».

نماز جمعه و مساجد هیچ ربطی به مشکلات اقتصادی مردم ندارد اما چون محل کاسبی یک مشت آخوندی است که با روضه و رشوه و سفارش، اموراتشان می‌گذرد، باید باز بشود تا هم نان مردم را بدزدند و هم جانشان را بگیرند.

ابطحی، مجلس آخوندی ۱۴اردیبهشت ۹۹: «کروناهای مهمتر از این کرونا داریم، کروناهایی که روح را از بین می‌برد. این تبعیض‌ها، اختلاس‌ها، رشوه‌ها، پارتی بازی‌ها، رانت‌خواریها، اینها کروناهای بزرگ کشور ما است که باید مجلس یازدهم ورود پیدا بکند».

یک هموطن از کرج: «مردم خیلی به خیابون میان... اینها همه معضلات رژیم ولایت فقیه هست که عامل مرگ‌ومیر و بدبختی و فقر مردم هست کرونا کرونا زیر عبای ملا مرگ بر اصل ولایت فقیه».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2d511a5b-dd80-433f-8f45-070394be355b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات