728 x 90

با فوق بحرانی شدن شرایط استان اصفهان اتاق عمل بیمارستانها هم به محل بستری کرونایی‌ها تبدیل می‌شود

کرونا در اصفهان
کرونا در اصفهان

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به وضعیت فوق بحرانی کرونا در استان اصفهان اذعان کرد و گفت: بیماران کرونایی در فهرست انتظار قرار گرفته‌اند و باید اتاق عمل و راهروی بیمارستانهای استان را هم به بخش بستری تبدیل کنیم.

دکتر بهروز کلیدری در مصاحبه‌یی در توضیح این وضعیت بحرانی گفت: اگر محدودیتها اجرا نشود و روند بیماری به همین منوال ادامه یابد به‌طور قطع باید منتظر بیماران بر زمین مانده پشت در بیمارستانها باشیم.

وی هم‌چنین گفت: تا چند ماه گذشته بیشترین میزان مرگ و میر را در افراد بالای ۷۰ تا ۸۰سال داشتیم اما امروز غالب مرگ و میرها در سنین ۴۰ تا ۶۰ساله هاست.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اذعان به این‌که به نقطه شکنندگی ساختار درمان رسیده‌ایم، یادآور شد که قبلاً درخواست قرنطینه کامل داده شد اما با آن موافقت نکردند و ما امروز بار دیگر این درخواست را داریم که در صورت موافقت نکردن با تعطیلی کامل اصفهان، به‌طور قطع آسیب جدی بر پیکره شهر وارد می‌شود (خبرگزاری حکومتی ایرنا ۹مرداد۱۴۰۰).

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/59951d2e-e6f0-4e24-b6b8-190f7d9d46c9"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات