728 x 90

با اضافه شدن اهواز و آبادان، تعداد شهرهای وضعیت سیاه کرونایی به ۶۵شهر رسید

شهرهای وضعیت سیاه کرونایی در ایران
شهرهای وضعیت سیاه کرونایی در ایران

خبرگزاری حکومتی ایرنا روز جمعه ۲۷فروردین به‌نقل از فرهاد ابول‌نژادیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز اعلام کرد که شهرهای اهواز و آبادان با عبور از وضعیت قرمز با رنگ سیاه کرونایی در استان خوزستان شناخته شدند.
وی پیرامون ملاک رنگ‌بندی اضافه کرد «ملاک رنگ سیاه که به‌تازگی از سوی ستاد ملی کرونا اعلام شده، شاخص بالای ١٢نفر به ازای هر ١٠٠هزار نفر بستری است که شامل بیماران مثبت قطعی و محتمل می‌باشد».
ابول‌نژادیان درباره دیگر شهرهای این استان گفت: «شهرستانهای دزفول، شوش، اندیمشک و شوشتر در شمال و شهرستانهای بهبهان و امیدیه در شرق استان، بیشترین درگیری با کرونا را دارند و در حال حاضر ۲شهرستان خوزستان در وضعیت سیاه، ۱۴شهرستان قرمز و هشت شهرستان نارنجی هستند».

روز پنجشنبه ۲۶فروردین خبرگزاری حکومتی تسنیم نوشت: از امروز رنگ‌بندی جدیدی برای وضعیت کرونا در شهرستانهای کشور اعلام می‌شود‌.

طبق این رنگ‌بندی جدید، از امروز ۶۳شهرستان در وضعیت سیاه، ۸۵شهرستان در وضعیت فوق قرمز، ۱۷۶شهرستان در وضعیت قرمز، ۷۸شهرستان در وضعیت نارنجی، ۳۹شهرستان در وضعیت زرد و ۷شهرستان در وضعیت آبی کرونا قرار می‌گیرند!

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3614c469-d925-48f8-a892-cb2d44242570"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات