728 x 90

این‌ همه دروغگویی و وقاحت، چرا؟

سخن روز
سخن روز

روحانی در ادامهٔ دروغ‌گویی‌های روزمرهٔ خود، رکورد جدیدی از وارونه‌گویی و وقاحت به‌جا گذاشت و خدا را شکر کرد که «جزو کشورهایی نیستیم که بیماران در بیمارستان کف زمین افتاده باشند یا افراد فوت شده آن‌قدر زیاد باشد که با کامیون یخچال‌دار آنها را حمل کنند و مریضها جلو و اطراف بیمارستانها افتاده باشند»!

او هم‌چنین خدا را شکر کرد که «پایه‌های بهداشتی و و درمانی کشور آن چنان مستحکم است که نه‌تنها تا امروز تاب‌آوری کرده اگر چند هفته هم طول بکشد باز سیستم درمانی ما آمادگی دارد»!.

روحانی هم‌چنین ادعا کرد که حدود ۱۰۰هزار میلیارد تومان از بودجه را برای کرونا اختصاص داده است. او که خودش می‌داند این دروغ به‌کلی باورنکردنی است، اضافه کرد: «این برای دنیا شاید تعجب‌آور باشد! که کشور در حال تحریم چگونه توانسته؛ ضمن این‌که بیمارستان‌هایش هم مجهز هستند»!

یک‌هزار میلیارد تومان با نرخ دولتی ارز معادل بیش از ۲۰میلیارد دلار و با نرخ بازار کنونی ارز بیش از ۶میلیارد دلار است و رژیم با توجه به این‌که حدود نیمی از بودجه‌اش با کسری مواجه است، مطلقاً چنین امکانی ندارد. به‌خصوص که روحانی در نامه به خامنه‌ای خواستار آزاد کردن یک میلیارد دلار از صندوق ذخیره ارزی کرده و خامنه‌ای هنوز به آن جواب نداده است.

به نظر می‌رسد هر قدر اوضاع رژیم وخیم‌تر می‌شود و هر قدر نظام درمانی نحیف کشور زیر بار سنگین کرونا، بیشتر از هم وا می‌رود، به همان نسبت روحانی و سردمداران رژیم هم بر میزان دروغگویی و وارونه‌گویی خود می‌افزایند. این یک شیوهٔ شناخته شدهٔ رژیم دجال آخوندی و به پیروی از همان رهنمود گوبلز است.

 

درز اطلاعات و اعتراف‌های کارگزاران رژیم

اما حجم واقعیت و ابعاد فاجعه چنان عظیم است که خواه‌ناخواه از شکافهای رژیم و از خلال سیاست سانسور رژیم به بیرون درز می‌کند؛ از جمله:

عبدالرضا فاضل، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان، گفت: «در مجموع حدود ۳۵۰نفر از کادر درمان استان گلستان مبتلا به بیماری حاد تنفسی و مشکوک به کرونا هستند و ۶پزشک ‌حال نامساعد دارند». از این نمونه، هم می‌توان ابعاد شیوع بیماری را دریافت و هم ناکارآمدی و تلاشی نظام بهداشت و درمان کشور را. تجهیزات بهداشتی آن‌قدر ناکافی است که حتی قادر به حفاظت از جان پزشکان و پرستاران نیست. کما‌ این‌که تاکنون شمار پزشکان، پرستاران و کادر درمانی که بر اثر ابتلا به بیماری کرونا، جان خود را از دست داده‌اند، از ۱۰۰نفر تجاوز می‌کند.

رئیس بیمارستان موسوم به خمینی در اردبیل هم ضمن اشاره به مبتلا شدن و فرسودگی مفرط کادر درمانی، از پر شدن ظرفیت بیمارستان خود خبر داده و فاش می‌کند آمارهایی که وزارت بهداشت از مبتلایان می‌دهد تنها مربوط به کسانی است که تست آنها مثبت بوده در حالی که از درصد کمی تست گرفته می‌شود.

وی می‌افزاید آمار مبتلایان قطعی هم بسیار بیشتر از مقداری است که اعلام می‌شود. به‌عنوان مثال تست حدود ۱۰۰۰نفر در اردبیل از طریق سی‌تی‌اسکن مثبت شده‌، اما در آمار اعلام نشده‌ است.

 

غیظ و وحشت فزایندهٔ رژیم از اطلاع‌رسانی مجاهدین در افشای واقعیت‌ها

اما دروغهای مفتضحانهٔ روحانی و رژیم آخوندی، نه تنها نزد مردم ایران پشیزی ارزش ندارد، چرا که واقعیت‌ها، بیش‌از‌پیش توسط اقشار مختلف مردم، به‌ویژه کادر درمانی، یا در اختیار سازمان مجاهدین خلق قرار می‌گیرد یا در فضای مجازی از طریق شبکه‌های اجتماعی انتشار پیدا می‌کند و رژیم نتوانسته و نخواهد توانست جلو این اطلاع‌رسانی را بگیرد؛ بنابراین دروغ‌گویی‌ها و وارونه‌گویی‌های روحانی شیاد و همپالگی‌هایش، موجب خشم و تنفر بیش‌از‌پیش مردم ایران می‌شود.

بخشی از حرفهای روحانی هم بدون نام بردن یا اشارهٔ صریح به مجاهدین، به سوزوگداز و ابراز غیظ از افشاگریهای مجاهدین در مورد ابعاد فاجعه اختصاص داشت و از این افشاگریها تحت عنوان شایعه‌پراکنی، مشوش کردن ذهن مردم و مضطرب کردن مردم و... تا مردم روحیه‌شان را از دست بدهند یاد کرد. او منظور خود از متزلزل شدن روحیهٔ مردم را با به رخ کشیدن نیروهای سرکوبگر رژیم آشکار کرد و گفت: «نیروهای مسلح ما برای امنیت همه جا پای کار هستند، همه جا حاضرند، هر جا لازم باشد نیروی انتظامی، بسیج، سپاه و ارتش همه پای کار هستند».

در همین رابطه نهادهای اطلاعاتی و سرکرده‌های پلیس فتا هم به میدان آمده و از گستردگی لشکر سایبری مجاهدین ابراز وحشت کرده‌اند.

سایت هابیلیان، از شعبه‌های وزارت اطلاعات، نوشته است:‌ «مجاهدین تمام توان لشگر سایبری خودشان را صرف پروپاگاندا علیه جمهوری اسلامی ایران می‌کنند و این روزها سرمنشأ انتشار اخبار جعلی با هدف برهم‌زدن آرامش مردم شده‌اند».

پاسدار رجبی، سرپرست مرکز پیشگیری جرایم سایبری فتا، مجاهدین در آلبانی را از کانون‌های اصلی تولید و انتشار اخبار اعلام کرد.

از طرف دیگر پلیس فتا کاربرانی را که اقدام به «پخش شایعات»‌ کنند، تهدید می‌کند و آمار می‌دهد که چه تعدادی را دستگیر و چه تعداد را تحت تعقیب قرار داده‌است که بازتاب وحشت رژیم از فضای انفجاری جامعه است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b76dec6f-6230-4399-9e09-009f3fcf8774"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات