728 x 90

ایلاف لندن: قیام «سر بازایستادن ندارد و همچون سیلی بنیان‌کن سرنگونی رژیم را بشارت می‌دهد»

قیام سراسری ایران شهریور ۱۴۰۱
قیام سراسری ایران شهریور ۱۴۰۱

نظام میرمحمدی ـ وکیل و کارشناس امور ایران با درج مطلبی به تاریخ ۲۰مهر، در سایت ایلاف (لندن) در رابطه با ماهیت قیام سراسری مردم ایران اظهار داشت این قیام «سربازایستادن ندارد و هم‌چون سیلی مهیب و بینان‌کن مقصد نهایی آن‌که سرنگونی تمامیت رژیم ولایت فقیه» است را ادامه خواهد یافت.

وی با اشاره به قیام سراسری مردم ایران که نزدیک به یک ماه ادامه دارد گفت، بغض‌های در گلو مانده و صداهای سرکوب شده اینک به فریاد تبدیل شده و با شعارهای کوبنده به‌گوش حاکمان و افکار عمومی داخلی و جهانی می‌رسد. حاکمان سرکوبگر دریافته‌اند که این قیام ولو این‌که افت و خیز داشته باشد ولی سر بازایستادن ندارد و هم‌چون سیلی مهیب و بینان‌کن مقصد نهایی آن سرنگونی تمامیت رژیم ولایت فقیه است و پیروزی محتوم مردم بپاخاسته را بشارت می‌دهد.
وی در رابطه با ترس و وحشت سران نظام از قیام سراسری گفت، تلویزیون حکومتی روز شنبه ۱۶مهرماه از جلسهٔ سران سه قوه خبر داد. سران سه قوه، در پایان این اجلاس، عاجز از ارایه خط و سیاستی مشخص در برابر قیامی که موجودیت رژیم را نشانه رفته است، فقط به حرفهای کلی و تکراری اکتفا نموده و خبر به اینصورت منتشر شد که: «سران قوا بر اهمیت وحدت کلمه برای تداوم توسعه و پیشرفت کشور تأکید و حفظ آرامش را برای فعالیت‌های اقتصادی و کسب و کارهای مردم ضروری دانستند» (!)... .

وی افزود: با تداوم قیام سراسری، اصطلاح «انقلاب» به فرهنگ عمومی مردم تبدیل شده است. قیام‌کنندگان در شعارهایشان فریاد می‌زنند که «به این نگید اعتراض، اسمش شده انقلاب». یعنی اوضاع به نقطه‌یی رسیده است که خواسته‌ها از دایره برخی مطالبات همیشگی خارج شده و به هیأت حاکمه این عزم و هدف را تفهیم می‌کنند که دیگر بازگشتی به عقب متصور نیست. بنا بر این دیگر بحث از رفرم، اصلاح و بزک و آنچه که جماعت و دستجاتی منافعشان در بقای شعارهای گول زننده است؛ خبری نیست و بعکس شعارها بسیار رادیکال است. شعارهایی مانند مرگ بر دیکتاتور، مرگ بر خامنه‌ای، مرگ بر ستمگر چه شاه باشه چه رهبر، امسال سال خونه سیدعلی [خامنه‌ای] سرنگونه و امثال اینها به شعارهای اصلی قیام‌کنندگان در سراسر ایران تبدیل گشته و به‌جز وابستگان نزدیک و مزدبگیران دایره قدرت کسی به بقای دیکتاتوری دینی معتقد نیست و همه اقشار خواهان تغییر بنیادی و سرنگونی رژیم هستند. در کف خیابانهای ایران انقلابی نوین در جریان است که هیچ نیرویی یارای بازداشتن آن نیست...

وی افزود: سیر وقفه‌ناپذیر قیام سراسری ۲۶شبانه روز گذشته در ایران نیز به ما یک انقلاب عظیم و سراسری را اثبات می‌کند. انقلابی که در حتمیت وقوع آن تردیدی نیست و مهار آن از حیطه قدرت خامنه‌ای و دستگاه عرض و طویل سرکوب او خارج شده است.
کسانی هم که مصالحشان ایجاب می‌کند بر واقعیت انقلاب مردم ایران چشم ببندند و آنرا به خواسته‌های ناچیز مانند حجاب و مطالبات مدنی تنزل دهند و یا به‌عمد بگویند که این قیام فاقد رهبری است، به‌خوبی می‌دانند که راه به جایی نخواهند برد چون بر روی یک واقعیت غیرقابل انکار خاک می‌پاشند. خورشید در پشت ابر هم هم‌چنان خورشید است و نمی‌شود وجود خورشید را منکر شد. این انقلاب پشتوانه ۴۱سال مقاومت خونبار با فدای بیش از ۱۲۰هزار از بهترین فرزندان ایران و رنج و شکنج صدها هزار زندانی سیاسی و فقر و فاقه ارتش گرسنگان و بیکاران و فرودستان و... را در پشت سر خود دارد. بنا بر این میوه چینان و فرصت‌طلبان و کسانی که بر روی واقعیتها و خواسته‌های مشروع مردم بپا خاسته ایران چشم می‌بندند طرفی نخواهند بست و قادر به کمک به حفظ این رژیم و خرید زمان بیشتر برای آن نخواهند شد. بی‌تردید انقلاب دمکراتیک مردم ایران پیروز می‌شود.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/108a8126-c65a-4fc1-9b5c-4500c018234a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات