728 x 90

ایران: فراخوان بین‌المللی برای نجات سه زندانی سیاسی جوان کرد

اطلاعیه شورای ملی مقاومت
اطلاعیه شورای ملی مقاومت

مقاومت ایران به دبیرکل، شورای امنیت، شورا و کمیسر حقوق‌بشر ملل‌متحد و عموم مراجع بین‌المللی مدافع حقوق‌بشر برای اقدام فوری برای جلوگیری از اعدام سه زندانی سیاسی کرد زانیار و لقمان مرادی و رامین حسین پناهی فراخوان می‌دهد. سکوت در مقابل این اعدامهای خودسرانه در تعارض آشکار با اصول و ارزشهای به‌رسمیت شناخته شده بین‌المللی است.

زانیار و لقمان مرادی که از روز چهارشنبه به سلولهای انفرادی بند سپاه پاسداران در زندان گوهردشت منتقل شده‌اند دست به اعتصاب‌غذای خشک زده‌اند. رژیم آخوندی حتی با نقض قوانین خود فرجام‌خواهی این زندانیان را بی‌پاسخ گذاشته است.

دژخیمان روز جمعه از خانواده‌های زانیار و لقمان مرادی خواسته‌اند که برای دیدار با فرزندان خود به زندان گوهردشت بروند. خانواده‌های زندانیان برای جلوگیری از اعدام فرزندان و بستگان خود در مقابل زندان گوهردشت دست به تجمع زدند.

زندانی سیاسی کرد رامین حسین پناهی نیز در شرایط مشابهی در سلولهای انفرادی زندان گوهردشت قرار دارد.

مقاومت ایران از عموم مردم، به‌ویژه جوانان دلیر کردستان می‌خواهد که به همبستگی با این زندانیان سیاسی و اعتراض علیه این احکام جنایتکارانه و قرون‌وسطایی برخیزند.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۱۶شهریور ۱۳۹۷(۷سپتامبر ۲۰۱۱)

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/dad03e9d-8704-4860-ae64-5ad265d89a3f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات