728 x 90

ایران: سالمرگ خمینی «روح پلید شیطان»

خمینی روح شیطان
خمینی روح شیطان

پایگاه اطلاع‌رسانی دنیا الوطن از فلسطین، در تاریخ ۱۸خرداد ۹۷در مطلبی به مناسبت سالمرگ خمینی با عنوان« روح شیطان »، به اوضاع ایران بعد از خمینی و نقش او در جنگ‌افروزی و بنیادگرایی پرداخته است در ذیل بخش‌هایی از این مطلب از نظرتان می‌گذرد.

کلیشه روزنامه دنیا الوطن

کلیشه روزنامه دنیا الوطن

 

کمپین فعالان ایرانی با هشتگ خمینی روح شیطان

در سالمرگ خمینی بنیان‌گذار رژیم جمهوری اسلامی ایران که مصادف با ۴ژوئن بود فعالان ایرانی کمپینی با هشتک "روح الشیطان" راه انداختند. این کمپین همزمان با مراسمی بود که دولت در سالگرد بیست ونهمین سالمرگ وی گرفته بود و تلاش کرد که با این مراسم وضعیت فلاکت‌بار و فاجعه انگیز ایران و جنگ‌افروزی و صدور بنیادگرایی و تروریسم و علاوه بر این اعدامهای گسترده ای که ایران را به دومین مجری احکام اعدام تبدیل کرده است را بپوشاند.

 

خمینی روح شیطان، جلادی قساوت پیشه

این مرد که مردم ایران در ابتدا فکر می‌کردند گاندی ایران خواهد شد و به گسترش آزادیها و بهبود شرایط و محقق کردن رفاه،که هر ایرانی در آرزوی آن بود، کمک خواهد کرد فقط بعد از چند سال همه را ناامید کرد و وی را جلادی قساوت پیشه که در قلبش هیچ رحم و رأفتی وجود ندارد، یافتند که با خشونت تمام بر کشور حکم می‌راند و صدور فتوای بد آوازه وی برای اعدام ۳۰هزار زندانی سیاسی از اعضا و هواداران سازمان مجاهدین خلق به‌خاطر اعتقاداتشان، ماهیت حقیقی وی را که (نه تنها) بهتر از شاه نیست بلکه خیلی بدتر از آن است را به اثبات رساند.

 

«سرنگونی»، راه‌حل مریم رجوی برای خلاصی مردم ایران از خمینی روح شیطان

مردم ایران به لطف افکار بسته و انزوا طلبانه‌ای که خمینی تبلیغ ‌کرد در کشور خود زندانی و از جهان ایزوله و صاحب نفرت‌انگیزترین رژیم جهان شدند و امروز و بعد از آن که افکار و اصول خمینی آن را به فقر و گرسنگی رساند و داس اعدامها سرهای فرزندانش را درو کرد در مقابل راه‌حل مبارزه با این رژیم و سرنگونی‌اش قرار گرفته‌اند و این فراخوانی است که خانم مریم رجوی پرزیدنت مقاومت ایران با تمام ایمان و اعتقاداتش داده است تا این رژیم سرنگون شده و انقلاب ایران در مسیر درست قرار گرفته و مردم ایران از طوق بی‌عدالتی مفرط این رژیم آزاد شوند.

مریم رجوی

مریم رجوی

 

 

گردهمایی سالانه مجاهدین در مخالفت با حکومت خمینی روح شیطان

مخالفت با حکومت مذهبی شبه برانگیزی که خمینی آن را اعلام کرد از اصولی بود که سازمان مجاهدین خلق، که بزرگترین و قوی‌ترین جریان سیاسی مقاومت ایران است، به‌خصوص در گردهمایی سالیانه مقاومت ایران اعلام کرده است و مرتباً بر این حقیقت که دین اسلام از این رژیم، که تلاش می‌کند از آن برای رسیدن به اهداف ویژه استفاده کند، مبراست، تأکید کرده و می‌کند.

 

 

گردهمایی سالانه مجاهدین هشدار به جهان در مورد بنیادگرایی خمینی

گردهمایی بزرگ ایرانیان

گردهمایی بزرگ ایرانیان

 

گردهماییهای عمومی سالیانه مقاومت ایران که در سالهای گذشته برگزار شده است به تمامی جهان کمک کرده است که نسبت به خطر و تهدید این رژیم و ضرورت ایستادگی در مقابل آن و ندادن فرصت به آن آگاه شوند و گردهمایی سالیانه آینده که در سی‌ام ژوئیه آینده برگزار خواهد شد ماهیت این رژیم را به‌طور کامل و این‌که به پایان خود رسیده و بایستی سرنگون شود را تشریح خواهد نمود.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8b60ff51-90ac-4360-9241-78e76a67bacf"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات