728 x 90

اکسپرس انگلستان: سایتهای زیرزمینی رژیم ایران برای مخفی کردن موشکهای اتمی

برنامه موشکی رژیم ایران - عکس از آرشیو
برنامه موشکی رژیم ایران - عکس از آرشیو

اکسپرس انگلستان گزارش داد: رژیم ایران تونلهایی را حفر می‌کند و تأسیسات زیرزمینی می‌سازد و به‌دنبال امکانات امنیتی و نظامی حساس برای تسلیحات اتمی و موشک‌های بالستیکی است.

 

اکسپرس به سندی اشاره کرده است که توسط شورای ملی مقاومت ایران منتشر شده است. اکسپرس نوشت: «چگونه ایران از تونلها و سایتهای زیرزمینی سری برای مخفی کردن موشک‌های اتمی استفاده می‌کند».

 

اکسپرس چهارشنبه ۲۶دیماه۹۷ درباره افشاگری شورای ملی مقاومت ایران درباره تونلها و تأسیسات زیرزمینی رژیم ایران نوشت:

یک سند تکان دهنده ادعا کرده است که، رژیم ایران«تونلهایی را حفر می‌کند و تأسیسات زیرزمینی می‌سازد که به‌دنبال امکانات امنیتی و نظامی حساس برای تسلیحات اتمی و موشک‌های بالستیکی می‌باشد».

این ادعای انفجاری در یک سایت رسمی مقاومت ایران توسط شورای ملی مقاومت ایران (ان.سی.آر.آی) منتشر شده است.

 

شورای ملی مقاومت ایران سپاه پاسدارن رژیم ایران (آی.آر.جی.سی) را به تولید و مخفی کردن موشک‌های بالستیک آماده اتمی محکوم می‌کند.

 

در گزارش شورای ملی مقاومت ایران با عنوان «توسعه و گسترش موشک بالستیک ایران» آمده است:«بر اساس جمعبندی به‌دست آمده از شکست این کشور در جنگ ایران و عراق، رژیم ایران شروع به حفر تونلها و ساختن تأسیسات زیرزمینی برای امکانات حساس امنیتی و نظامی کرده است»‌.

 

- رژیم ایران تصمیم گرفته است تمامی سایتهای حساس نظامی، تأسیسات مرتبط اتمی و تأسیسات مربوط به موشک‌های این رژیم را به سایتهای زیرزمینی یا سایتهای ساخته شده درون کوه‌ها منتقل کند.

- برخی از بالاترین فرماندهان آی.آر.جی.سی از آتش‌بس ایران و عراق در سال ۱۹۸۸این پروژه را دنبال کرده‌اند.

- شرکتهای اصلی درگیر در ساختن تونلها و سایتهای مخفی نظامی عبارت است از: "ستاد ساخت و ساز خاتم‌الانبیاء"

این سند در ادامه استدلال می‌کند شرکت ساخت و ساز و صنعتی پارس بنایای سبز و شرکت فن‌آوری پارسیان در ساختن این تونلها و سکوهای پرتاب موشک و پناهگاه‌های مهمات و سازه‌های نظامی مشارکت دارند.

 

حسین عابدینی معاون نمایندگی شورای ملی مقاومت در انگلستان هشدار داد که موضوع فقط سیاست سرسختانه تسلیحات اتمی رژیم ایران نیست که موضوع نگرانی است. وی گفت: زمانی که ما با این رژیم متعصب تروریستی در ایران روبه‌رو هستیم، بسته‌ای از نگرانیها وجود دارد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4c91ac1a-d9b4-404c-82c4-60b3b6e5682d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات