728 x 90

اوجگیری حملات ترکیه به رژیم اسد و نیروهای رژیم آخوندی در سوریه

اوجگیری حملات ترکیه به رژیم  اسد و نیروهای رژیم آخوندی در سوریه
اوجگیری حملات ترکیه به رژیم اسد و نیروهای رژیم آخوندی در سوریه

حملات ترکیه به مواضع نظامیان اسد و مزدوران نیروی تروریستی قدس و حزب‌الشیطان لبنان در خاک سوریه گسترش یافته است. رسانه‌های خبری به‌عنوان تحول جدیدی در درگیریهای جنگی سوریه، از درگیری نیروهای ترکیه و مزدوران رژیم آخوندی خبر دادند.

 

بر اثر حملات ترکیه، تلفات قابل توجهی به نظامیان اسد و مزدوران رژیم آخوندی وارد شد. رسانه‌های حکومتی رژیم آخوندی روز یکشنبه ۱۱اسفند از کشته شدن ۲۱تن از مزدوران سپاه قدس موسوم به زینبیون و فاطمیون خبر دادند.

خبرگزاری سپاه پاسداران ـ فارس - روز یکشنبه ۱۱اسفند از دفن ۱۵تن از مزدوران نیروی قدس که در سوریه به هلاکت رسیدند خبر داد.

 

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس ارتش ترکیه دو هواپیمای جنگنده رژیم اسد را در ادلب سوریه سرنگون کرد. یکی از این هواپیماها سوخوی ۲۴بوده است.

از شب شنبه ارتش ترکیه با دهها جنگنده اف ۱۶ فرودگاهها و پایگاههای نظامی اسد را بمباران کرد. همزمان ۱۴کروز توسط ارتش ترکیه به اهداف نظامی نیروهای اسد شلیک شد.

به‌دنبال اوجگیری حملات ترکیه به رژیم اسد و نیروهای رژیم آخوندی در سوریه آخوندی روحانی در یک تماس تلفنی با رجب طیب اردوغان خواستار اجرای توافق آستانه شد.

 

روحانی شیاد خواهان برقراری امنیت و آرامش در سوریه شد و این در حالیست که رژیم آخوندی در همدستی با بشار اسد نقشی جنایتکارانه و ضدانسانی در فجایع ادلب و هم‌چنین آوارگی بیش از یک میلیون نفر از مردم بی‌پناه سوریه را دارد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a7ce2138-2f1a-4186-8b38-1a0860ea8c6c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات