728 x 90

اوج گرفتن قیمت تره‌بار، برق و لوازم خانگی

تره‌بار - عکس از آرشیو
تره‌بار - عکس از آرشیو

با اوج گرفتن قیمت تره‌بار قیمت بعضی از اقلام تا ۱۰برابر افزایش یافته است. به گزارش رسانه‌های حکومتی، در تهران میدان مرکزی میوه و تره‌بار به محل فروش میوه‌های خارجی تبدیل شده به‌طوری که هر کارتن آناناس به قیمت ۳۷۰هزار تومان فروخته می‌شود. میوه‌های تابستانه مانند زردآلو شیراز به قیمت ۳۳هزار تومان و زردآلوی کاشان به قیمت ۱۸هزار تومان عرضه می‌شود که البته زمانی که پای این میوه‌ها به مغازه‌های سطح شهر می‌رسد قیمتها سر به فلک می‌کشد.

رسانه‌های حکومتی هم‌چنین نوشتند: در حالی که محصولاتی مثل گوجه‌فرنگی، سیب‌زمینی در شهرهای جنوب به حداقل قیمت به فروش می‌رسند و یا برخی کشاورزان محصول خود را رها کرده‌اند، اما قیمت این قبیل محصولات در میدان مرکزی به پنج برابر قیمت، در مغازه‌های سطح شهر ۱۰برابر قیمت یعنی ۱۰۰۰درصد رشد قیمت داشته است.

قیمت برق پرمصرف‌ها ۱۶درصد گران می‌شود

امروز جمعه ۸خرداد دبیر سندیکای برق رژیم اعلام کرد: افزایش قیمت برق به‌صورت سالانه اعمال و امسال نیز بهای برق پرمصرف‌ها با ۱۶درصد افزایش محاسبه می‌شود.

هم‌چنین رسانه‌های حکومتی از افزایش ۱۵ تا ۳۰درصدی قیمت لوازم خانگی خبر دادند.

رسانه حکومتی نوشت تولیدکنندگان لوازم خانگی طی دو ماهه اخیر به بهانه اعمال تحریم و نبود مواد اولیه محصولات خود را ۱۵ تا ۳۰درصد گران کرده‌اند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/fb7a1938-c8ed-438e-93eb-90c9055b184c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات