728 x 90

اهواز مرکز استان خوزستان غرق در آب/ریزش یک ساختمان در اهواز + فیلم

اهواز مرکز استان خوزستان غرق در آب
اهواز مرکز استان خوزستان غرق در آب

این خبر تکمیل می‌شود.

بدلیل بارش شدید باران در خوزستان، شهر اهواز را آب فرا گرفت و خودروها به سختی می‌توانند در خیابان‌ها حرکت کنند. سیلاب در خیابان‌ها راه افتاده و آب تا شیشه خودروها را بالا کشیده است. در اهواز سیلاب راه افتاده وارد‌ بخش‌های بیمارستان رازی شده است.

 

ریزش یک ساختمان در اهواز پنج مصدوم در پی داشت

  • رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رژیم در اهواز گفت: ریزش یک ساختمان در اهواز شامگاه دوشنبه در اهواز پنج مصدوم بر جا گذاشت.
  • یک ساختمان در منطقه حصیر آباد اهواز به دلیل بارش باران ریزش کرد و پنج نفر ساکن این خانه در زیر آوار گرفتار شدند.

 در اهواز فاضلاب وارد منازل مردم شد

در پی بارش باران در اهواز و اغلب نقاط خوزستان، این استان به حالت بحرانی درآمده به طوری که به علت نبود شبکه دفع آب‌های سطحی و فرسودگی شبکه فاضلاب، ترکیبی از آب و فاضلاب وارد واحدهای مسکونی شد.

 

  • تعطیلی ادارات در آبادان و سازمان منطقه ی آزاد اروند و خرمشهر

بدلیل بارش باران و روان شدن سیلاب در سطح شهر و ادارات دولتی روز سه‌شنبه ادارات در شهرستانهای آبادان و سازمان منطقه ی آزاد اروند و خرمشهر تعطیل اعلام شدند.

 

بارندگی شدید خیابان‌های خوزستان را به استخر تبدیل کرده است

  • بارش باران شدید که از پیش از ظهر امروز در خوزستان آغاز شده خیابان‌های شهرهای مختلف این استان را همانند استخر تبدیل کرده و عبور و مرور را برای مردم سخت کرده است.

تنها در عرض چند ساعت فعالیت سامانه قوی بارشی در آبادان تا ۱۱۰ میلیمتر و اهواز تا حدود ۶۰ میلیمتر باران باریده و دیگر شهرها نیز دستکمی از بارش‌های رگباری ندارد.
این توده بارشی منجر به قطع آب و برق هزاران نفر از ساکنان مناطق درگیر با این پدیده شده و با به راه افتادن‌ جریان سیل در شهرها، عبور و مرور مختل و جان ده‌ها نفر گرفتار در خیابان‌ها و پارک‌ها به خطر افتاده است.
بارش باران علاوه بر مختل کردن‌ عبور و مرور شهروندان و خودروها، فرودگاه‌ها را نیز به تعطیلی کشانده و جریان آب علاوه بر منازل، وارد ادارات و سالن‌های فرودگاهها و بیمارستان‌ها نیز شده‌است.

بر اساس گزارش ستاد بحران رژیم در خوزستان فردا مدارس و دانشگاههای ۱۳شهرستان خوزستان تعطیل هستند. مدارس، مراکز آموزشی و دانشگاههای شهرستانهای اهواز، حمیدیه، کارون، باوی، سوسنگرد، شادگان، آبادان، خرمشهر، رامشیر، رامهرمز، ماهشهر، هندیجان و امیدیه در نوبت صبح به‌علت آبگرفتگی معابر و بارش باران تعطیل شد.

 

در آبادان حدود ۱۱۰میلی‌متر باران بارید و سیلاب‌ وارد سالنهای ترمینال شد و فرودگاه‌ را به تعطیلی کشاند. این میزان بارش تنها در بعدازظهر امروز به‌وقوع پیوسته است.

 

شبکه‌های مجازی وابسته به رژیم در خوزستان نوشتند: فرودگاه آبادان را آب برد! / خوزستان این‌بار گرفتار بحران سیل شهری شد.

 

هم‌چنین مدارس شهرهای بوشهر و هرمزگان فردا تعطیل هستند.

در خوزستان، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد به‌خاطر بارش باران آماده‌باش داده شده است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d4527865-9efd-40a5-a524-425e79400605"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات