728 x 90

انور قرقاش: استراتژی جدید آمریکا خواهان تغییر جهت قطب‌نمای رژیم ایران است

انور قرقاش
انور قرقاش

انور قرقاش، وزیر مشاور در امور خارجه امارات متحده عربی سخنان وزیر خارجه آمریکا درباره سیاستهای رژیم ایران را "دقیق" توصیف کرد. وی طی پیامی گفت:‌ استراتژی سخت‌گیرانه‌ای که وزیر خارجه آمریکا اعلام کرد نتیجه طبیعی رفتار رژیم ایران طی سالها است. او تأکید کرد که یک کاسه کردن تلاش‌ها راه صحیحی است تا رژیم ایران به بیهودگی تلاش‌هایش به منظور چیرگی و نفوذ واقف شود.

انور قرقاش افزود: منطقه همواره از گفتمان و کردار رژیم ایران مبنی بر احترام نگذاشتن به حاکمیت و امور داخلی دیگر کشورها رنج برده است.

وی گفت:‌ پس از توافقنامه هسته‌یی دخالتهای بی‌سابقه رژیم ایران در برخورد با امور عربی را شاهد بودیم، اینک وقت آن رسیده است تا تهران دریابد که رفتار سابقش غیرقابل قبول است.

وزیر مشاور در امور خارجه امارات اضافه کرد: منطقه نیازمند صلح و ثبات است در حالی که سیاست منطقه‌یی رژیم ایران به‌طور فرصت‌طلبانه و فرقه‎گرایانه‌ای جبهه‌ها را شعله‌ور کرده است، لذا طبیعی است که تهران خود را در بن‌بست ببیند، استراتژی مایک پمپئو خواهان برخورد حکیمانه رژیم ایران و تغییر جهت‌گیری قطب‌نمایش است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/78cab0c0-3fa6-4755-9e33-e8a7f2113ebd"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات