728 x 90

انتهای مسیر نظام ولایت فقیه

بعد از بیش از ۴دهه جنایت و شقاوت نظام ولایت فقیه، آخوندها خودشان هم اعتراف می‌کنند که به آخر خط رسیده‌اند و دیگر مردم آخوندها را نمی‌خواهند.

شبکه خبر رژیم ۲۰بهمن۱۴۰۰: «من با یک بزرگواری یک وقتی صحبت می‌کردم ایشان می‌گفتش که من ایشان را به رأی دادن دعوت کردم ایشان خیلی جالب بود می‌گفت که یک دستاورد در طول ۴۲ساله انقلاب اسلامی شما به من بگو، من به حرف شما گوش می‌دهم این یعنی تأثیر عملیات رسانه‌یی در ذهن یک جوانی که فکر می‌کند حتی در این ۴۲-۴۳ سال یک دستاورد وجود ندارد».

خامنه‌ای خودش هم با بیان تهاجم ترکیبی به این بن‌بست نظامش اعتراف کرد

خامنه‌ای؛ تلویزیون شبکه یک رژیم، ۱۹بهمن۱۴۰۰: من حرف آخرم این است که دشمنان ما، امروز دست‌زده به یک تهاجم ترکیبی؛ تهاجم دشمن یک تهاجم ترکیبی است؛ یعنی جنبه‌ٔ اقتصادی در آن هست، جنبه‌ٔ سیاسی در آن هست، جنبه‌ٔ امنیتی در آن هست، جنبه‌ٔ رسانه‌یی در آن هست، جنبه‌ٔ دیپلماسی در آن هست».

این امر روشنی است که اصلی‌ترین دشمن دیکتاتور‌ها مردم هستند و به همین جهت هم خامنه‌ای و رژیمش تلاش کرده و می‌کنند که از همان ابتدا مردم را با جنگ، با فقر، با بیماری، با سرکوب و با هر عاملی که بتوانند ضعیف نگه دارند، بنابراین خامنه‌ای بیهوده تلاش می‌کند که طوری وانمود کند که انگار یک دشمن بیرونی می‌خواهد علیه این رژیم تهاجم ترکیبی انجام بدهد، در حالی این مردم هستند که از هر فرصتی برای قیام و خیزش استفاده می‌کنند و وحشت خامنه‌ای از این ترکیب و فرماسیون مردم است.

آخوند محمد حسین راجی ۲۰بهمن تلویزیون شبکه ۲رژبم: «امروز نقشه دشمن نقشه واضحی هست می‌خواهد بگه این ۴۳سال مایه شرمساری بوده و درختی که در این ۴۳سال میوه ندهد از این به‌بعدش هم میوه نخواهد داد یعنی آینده بن‌بست خواهد بود».

البته بن‌بست واژهٔ دقیقی برای وضعیت نظام نیست، شاید وضعیت نظام، شرایط کسی است که در حال غرق شدن به هر خس و خاشاکی چنگ می‌زند.

 

 

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/53d7684c-b3f4-4e25-ab02-cf08e82f3de5"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات